Teljes kiőrlésű gabonával készülő termékcsaládjának bevezetéséhez használja az új felületet a Danone márkája.
Parallax site-tal támogatja teljes kiörlésű gabonával készülő termékcsaládja bevezetését a Danone Activia. A site-on a Core Digital dolgozott, míg az arculatot a Blue2 tervezte. Mint Székely Szabolcs, a Core Digital stratégiai igazgatója elmondta, azért javasoltak parallax oldalt, mert „kiválóan alkalmas egy történet elmesélésre, illetve az új termékcsalád prémium minőségének bemutatására. A görgetésen keresztül egyre jobban bevonódva, a fogyasztók felfedezhetik az Activia világát. A virtuális utazás egészen a kipróbálásig repíti a felhasználókat, hisz a parallax animáció végén letölthetnek egy a Tesco üzletekben beváltható kedvezménykupont”.
A bevezető kampány szeptember 14-én indult a saját médiával (hírlevél, közösségi média), ehhez kapcsolódik hozzá a vásárolt média. A bevonódást a jövő héttől közösségi aktivációkkal erősíti a márka a Facebook-oldalán.
Az ügynökség a mostani termékbevezetést megelőzően a nyáron dolgozott az Activiával egy olyan online kampányon, amellyel első ízben célozta meg a márka a digitális térben az 50-59 éves női célcsoportot. Az Activia Krémes Natúr almárka július-augusztusi kampányához tartalom alapú együttműködés is kapcsolódott, amely az Origóval közösen valósult meg.