Az idei ünnepi szezonban másfélszeresére növekvő csomagszámot vár az e-kereskedő, erre megtöbbszörözött raktárkészlettel, raktári férőhellyel és személyzettel készül
Az Extreme Digital az elmúlt évek után 2014-ben is dinamikus növekedésre számít. A vállalat bevétele 2013-ban közel 50%-kal, 21,5 milliárd forintra nőtt, weboldalán pedig a regisztrált felhasználók száma idén átlépte az egymilliót. Az azonnal elérhető termékek száma is közel másfélszeresére, 203 000 tételre nőtt az elmúlt két év során.
„Az eNET adatai szerint a 7,12 millió magyar internetezőből hozzávetőleg 3,4 millióan vásároltak legalább egyszer online az elmúlt egy évben. Arra számítunk, hogy idén még többen választják az online vásárlást, ezért is költöztünk új raktárba, amely a megastore üzletek igényeinek megfelelően lett kialakítva. Elkülönített részlegekben kezeljük a különböző méretű és típusú termékeket, a professzionálisan kialakított átvevő és csomagolóterületek pedig az áruk minél gyorsabb mozgatását szolgálják. A gyorsaság és a szervezettség az év végi időszakban igen fontos, hiszen a karácsonyi hónapokban a megrendelések és a kiszállított csomagok száma jellemzően 40-50%-kal nő, és a növekedés tempója várhatóan idén sem mérséklődik” – mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója.
A karácsonyi roham idejére a raktár dolgozóinak a létszámát is megnégyszerezi a cég. A cél, hogy tartani lehessen az egynapos kiszállítási határidőt.