A sajátmárkák megtorpanása kedvezett a Szentkirályi piaci részesedésének, és az ízesített vizek is jól teljesítettek – ennek köszönhető az innováció.
Az ízesített ásványvizek népszerűsége töretlen a fogyasztók körében, ezért a Szentkirályi, új ízesítésű, gyümölcs és ehető virág ízű kombinációkkal (citromfű-lemon-lime, gránátalma-százszorszép és dinnye-lótuszvirág), Virágoskert fantázianevű termékcsaláddal bővíti portfólióját. A Virágoskert ízei 1,5 literes kiszerelésben, tavasztól lesznek kaphatók a boltokban, de a tervek szerint kisebb, 0,75 literes kiszerelésben is forgalomba hozzák a szezonban.
A Szentkirályi cégcsoport 2014-ben 9,6 milliárd forint árbevételt ért el, ami közel 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Az export árbevétel 1,4 milliárd forint volt, amely 17%-kal több a bázishoz képest. A Szentkirályi-csoport 2015-ben 2-3%-os árbevétel növekedéssel tervez.
A Nielsen kumulált vízpiaci adatai alapján 2014-ben is piacvezető volt a Szentkirályi Ásványvíz Kft. – mennyiségben és értékben is – a márkatermékeket gyártó vállalatok között – írja a társaság közleménye. A piackutató adatai alapján 2014-ben a hazai kiskereskedelmi ásványvízpiac az előző évhez képest mennyiségben 3%-ot, értékben 6%-ot növekedett. A piacrészesedés növekedése a gyártó szerint annak köszönhető, hogy megállt a saját márkák piacának bővülése.