Átszervezi marketingjét az Adidas

Hírek

A futócipőkért és az Originals termékvonalért felelős csapatok ezentúl saját kampányokat futtathatnak.

Herbert Hainer vezérigazgató célja, hogy hatékonyabbá tegye a vállalat marketingtevékenységét, és a decentralizálástól azt várja, hogy agilisebb lesz és a fogyasztókhoz közelebb kerül a marketingmunka. Mindeközben a digitális marketing válik a tevékenység „gerincévé”, és az e-kereskedelmi üzletág is várakozásokon felül teljesít kerül a marketingmunka. Mindeközben a digitális marketing válik a tevékenység „gerincévé”, és az e-kereskedelmi üzletág is várakozásokon felül teljesít.

A 2015-ös marketingköltségvetés – az értékesítés arányában kifejezve – várhatóan növekedni fog a tavalyi évhez képes, és elsősorban a fejlett észak-amerikai és nyugat-európai piacokra koncentrál majd, ahol gyorsítani szeretnék a növekedést és emelni piaci részesedésüket.
Tavaly az adidas márka értékesítése 11 százalékkal, a Reeboké 1 százalékkal növekedett, és a CEO meg van arról győződve, hogy időszerű a márkákba történő befektetés, az újabb márkatörténetek megjelenítése az utcákon, képernyőkön és üzletekben.

(Forrás: WARC)

SOCIAL MEDIA