Szőrös „reklámhordozók” hirdették London-szerte a legújabb Boomerang-sorozat érkezését.
A Boomerang gyerekcsatorna London parkjaiban brandingelt mókusokkal népszerűsítette legújabb, Tapsi: a Bolondos dallamok alkotóitól című sorozatát. A több száz szőrös reklámhordozó az új sorozat Tapsi hapsijának legjobb barátja, a mókus bőrébe bújt. Jobban mondva egy pelerinbe, amely a Boomerang csatorna logóját és a műsor rövid ismertetőjét tartalmazta, így hirdetve a köztudottan népes londoni parkokban a gyerekek és az arra sétáló családok körében az új Bolondos dallamok-sorozatot. A csatorna ‘Squirrilla’ marketing munkacímmel illette az akciót, ami a mókus (squirrel) és a szokatlan eszközöket alkalmazó gerilla marketingből származó szójáték.
Az új sorozat december 26-tól látható a hazai Boomerang csatornán.