Közelebb kerülne a fogyasztókhoz az OTP

Hírek

Változtak a bankokkal szembeni elvárások, ezért változtatnak kommunikációs koncepciójukon.

2009 óta a Dumaszínházra építette kommunikációját az OTP Bank, amely 18 szereplővel mintegy 170 szpotot mutatott be az évek során. Most ezt a koncepciót váltja le a márkatulajdonos: 2016 januárjától a bank fióki munkatársai és az ő mindennapjaik kerülnek a középpontba. Első körben három arcot választottaki ki, a tervek szerint a következő évben további 10-15 ügyintézővel találkozhatnak a nézők. Emellett bővül a szlogen is: „Megbízunk egymásban” mondatot az „Ismerjük egymást. Megbízunk egymásban” váltja.

Az új kommunikációs koncepcióval a bank a hitelintézetek megváltozó szerepére, a tanácsadás, a személyes kapcsolat fontosságára hívja fel a figyelmet. Azt is várják a változástól, hogy az OTP Bankot és az egész szektort közelebb hozhatja az emberekhez.

„Olyan koncepcióra szerettünk volna váltani, amiben az eddigiekhez képest többet tudunk elmondani az OTP Bank értékeiről” – mondta Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketingigazgatója. A pénzintézet ezért pályázatot írt ki egy új reklámkoncepció kidolgozására. Közel egyéves előkészítő munka során végül hat elképzelést teszteltek, melyek közül a White Rabbit megoldása bizonyult a legjobbnak, a kampány megvalósítását pedig a Café-csoport végezte.

Íme, az egyik új szpot:

SOCIAL MEDIA