Elindult a Szallas.hu eddig legintenzivebb reklamkampanya
Május 14-én elstartolt a Szallas.hu nagy nyári kampánya, melynek fő céljai a hazai turizmus fellendítése, a szállásfoglaló oldal iránti bizalom további építése és az élményturizmus népszerűsítése. A spotok főszereplője a tavalyi abszurd helyzetből már jól ismert Darabos család. Az eddigi legerőteljesebb aktivitás kampányüzenetei visszaköszönnek tévés, rádiós, online és print felületeken is. A kreatív ügynökség idén is a Mito, a produkciós cég aFilmpartners, a médiavásárlásért a Cafe Communications felel, míg a pr támogatást a SAKKOM Interaktív adja.
Visszatér a képernyőkre a Darabos család, akik már tavaly bebizonyították, hogy ha a Szallas.hu partnereinél foglalunk szállást, ott minden ígéret, még a legabszurdabb is valósággá válik. Az „Úgy is lett” koncepció folytatásaként elkészülő idei kampány stratégiájának középpontjában a belföldi élményturizmus népszerűsítése áll, kiegészülve egy egyedi elemmel, a Szallas.hu kedvezménykuponokkal. A hitelesség erősítéseként a spotokban valós, direkt desztinációkat ajánlanak a legnépszerűbb kedvezménykuponok bemutatásával.
„Egyedüli módon a Szallas.hu biztosít kedvezménykuponokat a belföldi foglalások mellé az úti cél és annak környékén előforduló programokra, turisztikai attrakciókra – mondta Keresztes Nóra, a Szallas.hu marketing menedzsere. – Várakba, fürdőkbe, éttermekbe, múzeumokba, kalandparkokba és más látnivalókba nyújtunk kedvezményes belépést a foglalások mellé küldött kuponokkal. Ennek célja, hogy megnöveljük az utazással töltött időt, felhívjuk a figyelmet az aktív kikapcsolódásra a közelben lévő programkínálat révén, az utazók pedig jobban megismerjék Magyarország szépségeit, ami egyben a környék forgalmának élénküléséhez is nagyban hozzájárul.” A Szallas.hu nyári kampánya keretében az ország több mint 600 pontjára biztosítanak kedvezménykuponokat, és egy térséghez, foglaláshoz vagy szálláshelyhez átlagosan 25 kedvezménykupont ajánlanak a szállásfoglalók figyelmébe. „A Balatonnál például 47 kedvezménykupon jár a vendégeinknek, amit többek között strandoláshoz, hajózáshoz is felhasználhatnak” – tette hozzá a szakember. A tavaly bevezetett élményturizmust élénkítő szolgáltatás népszerű, az indulás óta 1 785 000 vouchert töltöttek le a szállásfoglalók. A június végéig futó kampány a cég életében a legerősebbnek bizonyul, melynek elemeivel többek között az RTL Klub, a Comedy Centralközönsége, illetve a Nők Lapja olvasói és az internetezők is számos felületen találkozhatnak. Az üzenetek összesen több mint 2000 alkalommal a nagyobb rádiókban (Petőfi Rádió, Sláger Rádió) is felcsendülnek.
Az utazók és a szállásadók közötti bizalmat erősítő tavalyi kampány eredményessége egyértelművé tette, hogy a Szallas.hu reklámjaiban visszaköszönő abszurd, már-már groteszk humort idén sem hagyják el. „Ezúttal is bízunk a kampány sikerében, piacvezetőként pedig szeretnénk mindent megtenni azért, hogy a Szallas.hu ne csak elsődleges szállásfoglaló platformként segítse a belföldi turizmus növekedését, hanem a közkedvelt desztinációk további fejlesztéséhez is aktívan hozzájáruljon. A potenciált jól mutatja, hogy jelenleg közel 10 ezer belföldi szálláshely foglalható nálunk, globálisan pedig 175 országban vagyunk jelen több mint 192 000 szállással” – emelte ki Keresztes Nóra. A kampányt tovább erősítheti, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség is most kezdi a nyári kommunikációját, így együttesen nagyobb élénkítő hatást gyakorolhatnak a belföldi turizmusra.
Kampány időtartama:
2018. 05. 14. – 2018. 06. 30.
Kampány során használt médiumok:
A Szallas.hu eddigi legerősebb reklámkampánya a következő felületeken jelenik meg:
· TV – RTL Klub, AMC, Film Café & Mania, Comedy-CC Family, Viva, MTV (MusicTv), Spektrum, Spektrum Home, Sport 1-2
· Rádió – többek között: Petőfi Rádió, Sláger Rádió, Rádió1
· Online – összes frekventált nagyobb médiumban: Google, Facebook, Instagram, Startlap – nagy intenzitással jelenik meg a kampány
· Print: Nők Lapja
Kampány résztvevői, produkciós lista:
Megbízó: Szallas.hu
CEO: Szigetvári József
CMO: Papp István
Marketing Manager: Mészáros Judit és Keresztes Nóra
Performance Leader: Benes László
Kreatív ügynökség: Mito
Lead Creative: Pőcze Balázs
Art Director: Csekk István
Production Manager: László Csaba és Soós Enikő
Client Service Director: Herczeg Noémi
Produkció
Produkciós cég: Filmpartners
Rendező: Damokos Attila
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Palovits Ildikó
Utómunka stúdió: MelonFx
Utómunka: Bereczki Barbara
Vágó: Érdi Zsófi
Zene: Makumi Kamau
Colorist: Gaál Lacó
Látványtervező: Tasnádi Zsófi
Médiavásárlás: Café Communications
Felelős: Király Anita, média igazgató
Pr ügynökség: SAKKOM Interaktív
Ügyvezető: Kolma Kornél
Account Director: Árok Bianka
Senior PR Consultant: Kelemen Lili