A vagyonos nők és a marketing

Hírek

A ruha- és cipőgyártók már megtanultak beszélni a módos hölgyek nyelvén, a pénzügyi szolgáltatók és az autógyárak még nem.

A New York-i Luxury Institute az egyes iparágakat és márkákat annak alapján értékelte, milyen hatékonyan szólítják meg a legalább évi 150 ezer dolláros jövedelemmel rendelkező háztartásokban élő nőket. (A megkérdezettek átlagos családi jövedelme 289 ezer dollár, vagyona pedig 2,9 millió dollár volt.)

A legjobb eredményt a ruházat, a sampon és hajkondicionáló, az illatszerek és kozmetikumok, valamint a cipők érték el, ezek mindegyikének marketingjét a megkérdezettek több mint 70 százaléka saját szempontjából kedvezően ítéli meg. A legnagyobb fejlődést a 2012-es megkérdezéshez képest az ötödik helyen álló ékszer és óra kategória könyvelhette el, melynek esetében a pozitív válaszok aránya 53 százalékról 62-re nőtt.

A lista másik végén, 5 százalék alatti értékkel a biztosítótársaságok, szeszes italok, elektronikai cikkek, bankok, brókercégek és a magánrepülőgépek állnak, de az autógyártók esetében is csupán 6 százalékos a marketing kedvező megítélése a célcsoport körében.

Általában jellemző, hogy a 45-64 év közötti hölgyek sokkal kevésbé kritikusak a kérdésben, mint a 45 év alatti megkérdezettek. Ez alól egyedül a bor kategória kivétel, ahol az életkor emelkedésével arányosan csökken a marketing elfogadottsága.

A nők figyelmen kívül hagyása már csak azért is káros a márkák számára, mert a vásárlási döntések kétharmadát ebben a körben is a hölgyek hozzák – hívja fel a figyelmet Milton Pedraza, a Luxury Institute vezérigazgatója.

(Forrás: Marketwired)

SOCIAL MEDIA