A zenehallgatás köré húzta fel legújabb kampányát a BKK

Hírek

Fekete Giorgio, a Carson Coma énekese összeállított egy listát a BKK most induló Spotify csatornájára a kedvenc „utazós” dalaiból, illetve saját, közösségi közlekedéssel kapcsolatos gondolatait, élményeit is megosztja a kampány digitális csatornákon megjelenő kisfilmjében.

 

Különleges meglepetéssel rukkol elő idén novemberben a közösségi közlekedést használók számára a BKK. A társaság elindítja saját Spotify zenei csatornáját, amelyet folyamatosan bővíteni fog tematikus, utazáshoz köthető listákkal. Több mint hárommillió utazás történik nap mint nap közösségi közlekedéssel Budapesten, ez pedig hárommillió célt is jelent – a BKK küldetése, hogy ne csak időben érkezzen oda mindenki, ahol dolga, feladata, öröme van, hanem hogy az utazás minél jobb élményt is jelentsen – írják.

Az inspirálódáshoz a társaság felkérte Fekete Giorgiot, hogy gyűjtse össze, mit hallgat legszívesebben, amikor közösségi közlekedéssel utazik. Az énekes a BKK számára összeállított listája már elérhető a BKK Spotify-oldalán, amelyhez a társaság a Mastercarddal közösen most egy nyereményjátékot is indít.

 

SOCIAL MEDIA