Megújul az Auchan hűségprogramja

Hírek

Az Auchan törzsvásárlói programja éppen tíz éve indult, és most a jubileum alkalmából jelentősen megújulnak a Bizalomprogram feltételei, a pontgyűjtés szabályai, valamint a Családi és Nyugdíjas nap előnyei is.

 

A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. A kereskedők egyik fontos célja az, hogy az alkalmi vevőkből visszatérő törzsvásárlók legyenek, a vásárlói hűséget pedig a nagyobb láncok hűségprogramokkal is elismerik.

Az Auchan hűségprogramja, a Bizalomprogram éppen tíz éve indult. A programhoz egy Bizalomkártya kapcsolódik, amivel kezdetben a vásárlások után összegyűjthető pontokat kettő az egy arányban lehetett levásárolni, azaz két pont ért egy forintot. Pár éve a vásárlók számára kedvező változást vezettek be a programba, azóta a pontokat egy az egyben le lehet vásárolni.

Most a jubileum alkalmából ismét megújul a Bizalomprogram, hogy az új, sávos pontgyűjtőrendszerrel még jobban igazodjon a vásárlási szokásokhoz és még több kedvezményben részesüljenek a hűséges vásárlók. A bronz szinten 75 ezer forintig terjedő havi költésnél minden 1000 forint után 1 pont jár, míg az ezüstön 75 és 150 ezer forint között 3 pont, és plusz havi 1000 pontot írnak jóvá a vásárlóknak. Az arany szinten pedig 1000 forintonként 5 ponttal gazdagodik a vásárló, valamint extraként havonta 2500 pontot kapnak pluszban. Pontok egyébként az Auchan benzinkutakon történő tankolás után is járnak, viszont ezeket a pontokat is az áruházban lehet levásárolni.

Az a célunk, hogy a hozzánk betérő vevő elégedetten távozzon tőlünk, és újra hozzánk jöjjön vásárolni, majd a törzsvásárlónk legyen. Hiszem, hogy az Auchan megújult és egyedi Bizalomprogramja miatt érdemes minket választani és hűségesnek lenni hozzánk. A pontgyűjtés és az extra kedvezmények előnyeit időről időre olyan különleges vásárlói élményt adó aktivitásokkal gazdagítjuk, amelyeket kifejezetten a Bizalomkártyás vevőinknek találunk ki. Csakis nálunk vehetnek részt olyan kivételes alkalmakon, mint a VIP Vásárlók Éjszakája, a Kincseskosár akció vagy az Auchan aukciók” – mondta Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

 

SOCIAL MEDIA