Új kiadóban az ELLE márkacsoport

Hírek Kiemelt

Október 1-től a teljes ELLE márkacsoport – az ELLE, az ELLE Decoration és az elle.hu – a Glossy and More Publishing Kft. gondozásában működik tovább. A két magazin főszerkesztője továbbra is Mádai Vivien és Osvárt Judit.

 

A tartalomkészítő csapatban az elle.hu felelős szerkesztői pozícióját a jövőben Papp Regina látja el, aki korábban a We Love Budapest és We Love Balaton oldalak társalapítója és főszerkesztője volt.

„Az ELLE mint a világ vezető divatmagazinja mindig is a merész megoldásokról, az életigenlő optimizmusról és kíváncsiságról szólt. Célom, hogy a magazin online felülete ehhez a szellemiséghez igazodó innovatív tartalmakkal, valamint inspiráló történetekkel gazdagodjon” – mondta el az új online vezető.

A Glossy and More kiadóba igazol Rubin Kata mint a cég ügyvezetője. A szakember több mint 25 éve dolgozik a médiában, többek között nevéhez fűződik a Red Lemon Media megalapítása és ügyvezetése, valamint az UNICEF Magyarország kommunikációs igazgatói feladatainak ellátása.

Rubin Kata mellé érkezik Vékási Andrea a kiadó editorial directoraként, aki szintén több évtizedes médiatapasztalattal rendelkezik a multiplatformos női és licencmárkák építésében és működtetésében.

A csapatot erősíti továbbá Takács-Balogh Zelma head of sales pozícióban. A szakember az Axel Springer kiadó brand- és marketingmenedzsereként kezdte a pályafutását, ahol közel tíz évig dolgozott, majd a következő évtizedben a Marquard Media Groupnál szerzett komoly tapasztalatot mind az esemény üzletág, mind a prémium női portfólió salesvezetőjeként.

Az elmúlt pár év piaci trendjei alapján egyértelműen kijelenthetjük, hogy a prémium médiatermékek iránti igény egyre inkább felértékelődik. Az ELLE márkának eddig is nagyon erős pozíciója volt, nemcsak print és online platformokon sikeres, hanem olyan fontos, szakmailag kiemelt rendezvények is kapcsolódnak hozzá, mint például az ELLE Awards vagy az EDIDA. Terveink között szerepel, hogy tovább erősítjük a brandek már meglévő tevékenységeit és újabb márkakiterjesztéseken keresztül tovább növeljük az ELLE márka piaci súlyát” – nyilatkozta Rubin Kata.

A jövőben komoly lehetőséget látunk a magazinok és az online tartalmak közötti szinergiák erősítésében. Az eddig is nagyon sikeres ELLE LAB mellé további, a piacon egyedi digitális megoldásokat tervezünk mind az ELLE, mind az ELLE Decoration esetében. Izgatottan várom a közös munkát a régi-új kollégákkal” – mondta el Vékási Andrea.

A női életmód márkák mai napig hatékonyan tudják elérni a célcsoportjukat, és hitelesen közvetítik a hirdető partnerek üzeneteit. Hiszem, hogy tudatos építkezéssel és ügyfelekre szabott egyedi, multiplatform megoldásokkal még tovább tudjuk növelni a fogyasztói élményt és a hirdetői elégedettséget” – tette hozzá Takács-Balogh Zelma.

 

SOCIAL MEDIA