A Márkamonitor rádióműsor mai vendége Havasi Zoltán

Hírek Kiemelt

Ma esti vendégünk Havasi Zoltán, a Wavemaker stratégiai igazgatója. 

 

Havasi Zoltán számos ügynökségi munkahelyen megfordult az elmúlt közel három évtizedben, így átélte az ügynökségi világ nagy átalakulásainak minden fontosabb mozzanatát. Hogyan nőttek ki a médiaügynökségek a hajdani reklámügynökségekből, és hol tart napjainkban a különböző ügynökségtípusok konvergenciája?

Megbeszéljük, mit jelent a márkaépítés ügynökségi szempontból. Mi az ügynökségek szerepe a márkaépítésben? Miért csökkennek a büdzsék? Jogos-e a márkaépítés vs performancia szembeállítás? Valóban mindent felülír az azonnali konverzió igénye?

Miért kell márkát építeni? Milyen összefüggés van a márka és üzleti eredményesség között?

A beszélgetés végén röviden kitérünk arra is, mit hozhat az ősz a magyar piacon.

Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

SOCIAL MEDIA