Januárban harmadik alkalommal is megrendezik a Magyar Marketing Fesztivált, a kifejezetten a kis- és középvállalkozók tulajdonosainak, döntéshozóinak szóló szakmai konferenciát.
„A tavalyelőtt 550, tavaly 650 résztvevővel megrendezett konferencia célja 2016-ban is, hogy a várható marketingtrendek bemutatásával a marketing- és kommunikációs szakemberek megnyissák az üzleti évet. A rendezvényen 15 előadó – az adott szakterület jeles, vagy éppen piacvezető képviselője – beszél az előttünk álló évre javasolt marketingeszközökről, -módszerekről, -megoldásokról.
A feldolgozott témákat a tavalyihoz hasonlóan most is hosszas piackutatás előzte meg, annak érdekében, hogy a cégvezetők, döntéshozók és szakmabeliek azt kapják, ami valóban érdekli őket, amit leginkább fejleszteni szükségesnek éreznek saját cégükben” – fogalmazott Miklovicz Norbert, az esemény főszervezője, a Marketing112 kkv-marketingszakértője.
Ismét lesz Networking társrendezvény, ahol szakértői segítséggel gyors, moderált üzleti kapcsolatépítésre, kapcsolati tőke megosztására van lehetőség, továbbá újításként egy az eddiginél nagyobb, 40 standos szakkiállítás is várja a résztvevőket.
A konferencián idén is kiosztják a Magyar Marketing Fesztivál Díjat annak a szakmai szakértőnek és társaságnak, akik előző évi munkásságukkal nagy hatással voltak a kkv-piac fejlődésére. Az idei évtől a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ), a Szek.org és a Magyar Marketing Szövetség is támogatja a rendezvényt.
A konferenciát január 28-án Budapesten, a Lurdy Konferencia Központban rendezik.