Marosi Gergely
Chief creative officer
Leírás:
"A Közgázra jártam, de nem végeztem el. Ez a téma minden vasárnapi ebéden előjött egészen addig, amíg 28 évesen kreatívigazgató nem lettem a Mitónál. Ez lassan 10 éve volt. Azóta anyukám sokkal nyugodtabb. Velem ellentétben, mert én meglehetősen sokat pörgök azon, hogy az olyan ügyfeleinknek, mint a Telekom, a Borsodi, a Mastercard a lehető legjobb dolgokat találjuk ki. Azóta, hogy anno 12 évesen megnyertem a kerületi történelem versenyt - és az így nyert Bibliát anyukámmal becseréltettem az első Harry Potter könyvre - szívügyem a fiatalok versenyeztetése és az utánpótlás. Ezért is hoztuk létre az Intro nevű kreatívképzésünket, ami már több mint 30 juniort adott a szakmának, és ezért is vezetem az utánpótlásal foglalkozó csapatot a MAKSZ-ban. Ha valaki pedig szeretne ajándékot venni nekem, akkor régi focimezt vegyen, ugyanis minden kreatívnak kell valami hülye és lehetőleg drága hobbi, én a retro mezek gyűjtését választottam."