Kecsmár Zsuzsa nyerte idén az „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awardson

Karrier Kiemelt

Az évente megrendezett International Loyalty Awards  a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat és innovációkat díjazza, kiemelve azon egyéneket, vállalatokat és szervezeteket, akik vezető szerepet töltenek be a szektor jövőjének alakításában. Most először nyert magyar szakember díjat ezen a megmérettetésen: Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója.

 

A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező Antavo Loyalty Cloud, a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója. A mintegy tíz éve alapított cég olyan nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog vagy a Scandic Hotels. A vállalat száz alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök pedig Magyarországon végzik munkájukat.

Nagy megtiszteltetés, hogy én kaptam ezt a rangos nemzetközi díjat.  Az „Év Embere” elismerés egyrészt azért fontos nekem, mert bizonyítja, hogy kemény munkával és szenvedéllyel egy kicsi startupból piacvezető, globális szolgáltatóvá lehet válni. A mindennapjaink úgy telnek, hogy globális cégeknek szolgáltatunk egy szoftvert, és közben mindenki a saját otthonából dolgozik – igaz megtartottunk egy irodát Szegeden. Ez egy nagyszerű élet, és családbarát is: nemzetközi piacon, technológiában, nőként, édesanyaként élni és dolgozni” – mondta el a díj kapcsán Kecsmár Zsuzsa.

„Az Antavo 2022-re 100-szoros értéknövekedést ért el az első befektetési körünkhöz képest. Ekkor 4 milliárd forintos befektetési kört zártunk. A növekedésünk egyik alappillére az edukáció és a szemléletformálás: mélyen hiszünk abban, hogy a vásárlókat nem csupán a kedvezmények vagy ajándékok érdeklik és az érzelmi alapon nyugvó hűségprogramok nemcsak a cégek sikeréhez, hanem a fenntarthatósághoz is hozzájárulnak. Egy olyan világban, ahol jót tenni minden eddiginél többet jelent az embereknek, az innovatív hűségprogramokkal a vásárlók a vállalkozások partnerévé válhatnak: jutalmat kaphatnak az olyan életmódbeli szokásaikért, mint például az újrahasznosítás, az adományozás, vagy az aktív, egészséges életmód” – tette hozzá.

 

SOCIAL MEDIA