A műsor elején röviden beszélünk Zsolt szakmai pályafutásáról, más területeken szerzett tapasztalatairól, majd rátérünk a Wienerbergerre és márkáira.
Talán nem mindenki tudja, hogy ez a cég már az 1838-as árvíz után részt vett Pest újjáépítésében. Azóta persze sokat változott a világ, ennek jegyében megbeszéljük, mit jelent az innováció egy építőanyagokat gyártó cég számára (hiszen már a rómaiak is téglából építkeztek és cserepet tettek a házaikra.) Milyen innovatív termékekkel jelentek meg az elmúlt években? Mi az a házkalkulátor, és mire jó?
Ki vásárol építőanyagot? Ki a kommunikáció célcsoportja, B2B vagy B2C kampányokat folytatnak? Mennyiben változott a kereskedelem a digitalizáció hatására?
Végül, de nem utolsó sorban arról is beszélünk, milyen helyzetben van ma Magyarországon az építőipar, minek örülhetünk, és miben kellene előrelépni.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.