Menj ki a szabadba, tapasztalj meg új dolgokat – és teremts emlékeket! Erre épít az új MINI Countryman integrált bevezető kampánya, az „ADD STORIES”.
A kommunikációs kampány 2016 októberében indul és az autó 2017 februári bevezetéséig tart majd. Középpontjában az a felismerés áll, hogy a fiatal városi célcsoport körében az élmények számítanak az új státuszszimbólumnak.
„A MINI Countryman új dimenziót ad a városi MINI márkához – hiszen a városi élethez hozzátartozik, hogy kimozdulunk a hétvégén és új élményekkel, történetekkel térünk haza” – magyarázza Marc Lengning, a MINI márkamenedzsment vezetője.
Az „ADD STORIES” szlogen arra sarkall, hogy a nézők új dolgokat próbáljanak ki. Minden kilométer, melyet új utakon teszünk meg, új élmények és történetek forrása, melyeket megoszthatunk a barátainkkal és a családunkkal.
A prémium kompakt kategóriában versenyző MINI Countryman teljesen áttervezett második generációja tágasságával, funkcionalitásával és sportosságával ehhez kíván hozzájárulni. A MINI Cooper S E Countryman ALL4 változat ráadásul a márka történetében az első csatlakozóval tölthető, teljesen elektromos üzemmódra is képes hibrid modell, amely így a fenntarthatóságot is beemeli a márkaüzenetek közé.
Az „ADD STORIES” minden csatornára kínál tartalmakat, de a középpontjában a digitális marketing, valamint két film, a 60 másodperces CityCountry és a Storyteller áll. A digitális felületek nem csupán a hosszabb filmek megosztására szolgálnak, de a célcsoportok számára személyre szabott posztokat, bannereket és egyéb online hirdetéseket, valamint a párbeszéd lehetőségét is kínálják. A nyomtatott sajtó esetében a MINI a széles elérést biztosító médiumokra fókuszál, a kreatívok pedig természetesközegében, a városon kívül mutatják be a modellt. A márka a fogyasztói élményben hívő partnerek segítségét is igénybe veszi a kampányhoz, a kaliforniai Channel Islands például minőségi fényképes és filmes tartalmakat készít számukra. A Nikon saját KeyMission 360 360 fokos, 4K UHD felbontású akciókamerájának népszerűsítésére is felhasználja az együttműködést.
A modellt 2016. november 18-án mutatják be a Los Angeles-i autószalonon. Európában 2017 februárjától, világszerte pedig egy hónappal később lesz elérhető.