Erőteljes évvégi kampány a Bookline-tól

Hírek

A Bookline karakteres, kissé szemtelen arcát képviselik azok a trenddiktáló személyiségek, akik a 2016-os karácsonyi kampányban olvasásra buzdítják a közönséget.

A kampányban Kemény ZsófiSena DagaduSzily László és Winkler Róbert meséli el miért szeret olvasni és mutatja be kedvenc könyveit. Amellett, hogy a négy fiatal, sikeres és hiteles alkotó bemutatja kedvenc könyveit, az olvasókat is pont erre kérik. Hiszen nem könnyű eligazodni a könyvesboltok polcain, sok a könyv, sok a jó könyv és nehéz megtalálni azt, ami igazán a mienk, vagy akár azt, amit megvennénk szeretteinknek. Ebben segít a Booklinekampánya, ahol az olvasóknak tevékeny részt kell vállalniuk, hiszen értékes nyereményekért cserébe kedvenc könyveiket kell ajánlaniuk a Bookline oldalán. Az ajánlók között hetente egy Koobe e-könyv-olvasót, naponta pedig egy-egy 50%-os Bookline vásárlási kedvezményt sorsolnak ki.

A promócióval összekötött imázskampányban a szereplők mesélnek legkedvesebb könyvélményeikről, és arról ők hogyan illesztik bele a rohanós mindennapjaikba az olvasást. Ha már annyi segítséget kapunk a kampányban szereplőktől, és az olvasóktól, hogy segítenek abban, hogy mit olvassunk, akkor már csak időt kell találnunk, hogy végre a kezünkbe vehessük az áhított művet. A Bookline szerint ehhez nem kell más, csak pár lopott perc reggel és este a metrón, vagy ebédidőben a munkahelyen, esetleg a fürdőkádban egy hosszú nap után, vagy éppen elalvás előtt.

A kampány szlogenje „Mondj egy könyvet, mondok én is!” lett. Azoknak, akik vállalják, hogy megosztják kedvenc olvasmányaikat, nincs más teendőjük, mint a Bookline oldalára megírni legkedvesebb olvasmányukat, hogy miért volt rájuk nagy hatással.

A kampány országszerte lesz látható november 1. és december közepe között buszmegállókban, citylight plakátokon, print hirdetéseken és online bannereken, Spotify- és rádiószpotokban, járműveken, metrón és villamoson, a Bookline YouTube-csatornáján és weboldalán.

A kampányt a Libri-Bookline kreatív csapata tervezte, art directora Éles Viktor, szövegírója Scherer Anna volt, a fotókat Gálos Viktor készítette.

SOCIAL MEDIA