A BerryBon a kézműves csokoládék között mutat új utat: hozzáadott vitamint is tartalmaz.
Közel egyéves munka után piacra lépett a BerryBon márka. A kézműves termékek a hazánkban elsősorban ősszel és télen aktuális problémára, a D-vitamin-hiányra kínálnak finom megoldást: minden szem 540 NE D-vitamint tartalmaz.
A márka mögött két barátnő áll. Zsóka a csokoládék világában tevékenykedett korábban is: többek között alapítója és vezetője a Tour de Zsokolat csokoládétúráknak, illetve az International Chocolate Awards zsűritagja. A marketinges tudást, gazdasági koordinációt és tőkét is biztosító Kata az angol piacon próbálta ki magát egy hazai márka piaci bevezetésével és kereskedelmével.
Maga a termék bio, fair trade csokoládéból és berkenye-eper-fekteribizli-szeder-feketebodza-csipkebogyó krémből, valamint hozzáadott D3 vitaminból áll. A játékos csomagolást a Keskeny Nyomda gyártja.
A BerryBon terjesztésére is újszerű megoldásban gondolkodnak az alapítók: a csokoládéfesztiválok mellett patikákban is forgalmaznák az egészséges édességet, melynek mottója: Unexpect everything!