A Magyar Brands a 2023-as évre az R-Water üdítőgyártó Absolute Live márkáját találta érdemesnek a Kiváló munkáltatói márka megjelölésre. Az akasztói cég 2022 után másodszor lett a kategória díjazottja, ezenfelül korábban Magyar Brands díjat kapott innovatív csomagolás és egészséges sportital kategóriában is.
Az Absolute Live italt a sportitalok piacára a 2000-es években betörő R-Water gyártja, amely az Év egészséges sportitala díj és az Év innovatív csomagolása díj után kapta meg az újabb Magyar Brands elismerést. A családi szódásüzemből indult, 100 százalékban magyar tulajdonú vállalkozás szlogenje 2012 óta „Az életcélunk az egészség” – ennek szellemében készül minden vitamin- és sportital az akasztói gyárban.
Őszinte a kommunikáció a munkavállalókkal
A Nagy Ervin és Nagy-Parádi Tímea házaspár vezette R-Water Életcélunk az egészség! mottóját kiegészíti a tökéletességre törekvés, amely áthatja az üzem működését. A cégnél a rendszeres coaching mellett leginkább az őszinte, emberi kommunikációban látják a közösség megtartó erejét, erről Nagy Ervin a közelmúltban így fogalmazott: „Van egy hivatalos munkavállalói elégedettséget mérő kérdőív, de a dokumentum sablonos, és valójában nem ez adja a legvalóságosabb visszajelzést. Sokkal inkább támaszkodunk az őszinte beszélgetésekre a kollégákkal. Például a közös étkezéseknél, vagy a munkahelyen kívül szervezett összejöveteleken. Egy kiadós közös ebédelésnél például nem a munkahelyi ügyekről csevegünk, hanem a családjainkról, hobbijanikról, örömeinkről, bánatainkról. Ezek a beszélgetések azért összehoznak minket, és sokkal többet megtudunk egymásról, mint egy elégedettségi kérdőív alapján.”
Sportitalok és családi vitaminitalok a lehető legzöldebben
Az Absolute Live és a Power Fruit termékcsaládokat gyártó R-Water, amelyeket a világbajnok testépítő, Kathi Béla ajánlja a fogyasztóknak, évi 5,5 millió palack sport és vitaminitalt készít, és 13 országba exportál. A modern Ultraclean rendszerben működő akasztói üzemben a zöld stratégia jegyében az elmúlt 2 évben 30 százalékkal csökkentették a csomagolóanyagok arányát és a felhasznált energia mennyiségét. Mint ahogy arra felhívják fogyasztóik figyelmét: termékeik csomagolása 100 százalékban újrahasznosítható – írják.