A hosszú távú márkastratégia és kommunikációs stratégia kialakításával a Tarr telekommunikációs cég kreatív ügynöksége, marketingkommunikációs tanácsadója lett az Arany Digital Agency (ADA), miközben a telekommunikációs márka pedig a Tarr KSC Szekszárd kosárlabda-csapatának névadó szponzora lett.
Arany Gábor, a kreatív ügynökség üzleti és stratégiai vezetője elmondta, hogy az ügynökség a megbízást egy hosszabb munkafolyamat végén, a Tarr márkastratégia és kommunikációs stratégia tervezését követően kapta meg.
Az ügynökség feladata lesz a márka- és kommunikációs stratégia átültetése a hétköznapokra, a sales és awareness kampányokra, a B2B üzletág kommunikációjára, továbbá az employer branding és HR-kommunikáció felépítése, a kreatív masterek elkészítése, a social és content csatornák összehangolása, továbbá a sportszponzori szerződésben rejlő lehetőségek kiaknázása.
„A csapatom nevében is elmondhatom, hogy a márkastratégia tervezésével eltöltött idő, a közös gondolkodás nagyon inspiráló volt. Öröm volt együtt dolgozni profi, felkészült és sok éves tapasztalattal rendelkező szakamberekkel. Az ADA-val közösen megalkotott stratégiákban leírtakkal, a kijelölt irányokkal a vállalat azonosulni tud, és úgy érzem, ez a legfontosabb feltétele a Tarr jövőbeli sikereinek. Izgatottan és nagy bizalommal várjuk a közös munkát” – mondta Enyedi András, a Tarr telekommunikációs cég értékesítési és marketingigazgatója.
A Tarr teljeskörű telekommunikációs szolgáltató – a márkastratégiára építve rögtön bele is kezdett a brandépítésbe – egy rendkívüli sajtótájékoztatón bejelentette, hogy névadó szponzori szerződést köt a bő két évtizedig Atomerőmű KSC Szekszárd néven szereplő csapattal, amely mostantól TARR KSC Szekszárd néven játszik a hazai bajnokságban és kupában, valamint az Európa Kupában.
A szerződést Tarr János, a Tarr Kft. ügyvezetője és Szabó Gergő, a KSC ügyvezetője a sajtótájékoztatón írták alá. A névadószponzori megállapodás három évre szól.