Megváltozott tulajdonosi struktúrával, új névvel és arculattal, kibővült szolgáltatásokkal működik tovább az ügynökség.
17. születésnapján nevet vált a több mint egymilliárd forintos árbevételű rendezvényszervező cég. A névváltással párhuzamosan növelte tulajdonrészét az ügynökséget is tulajdonló cégcsoportban Erdős Ákos.
A MICE piacon erős márkanévvel rendelkező Confhotel új névvel, valamint új, a korábbitól erőteljesen különböző arculattal folytatja munkáját. A váltást leginkább az elmúlt egy-két évben tapasztalható, rendezvényszervezői és megrendelői oldalon is jelentkező attitűdváltás, a rendezvényszervező cégek feladatainak kiszélesedése és a vállalati kommunikációs célokhoz való egyre szorosabb kapcsolódása indokolta.
A Hello Event a klasszikus rendezvényszervezésen túl tehát, adott márkához- vagy céges rendezvényhez kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátásában is részt vállal.
A cég új arculatának megtervezésekor az elsődleges és legfontosabb cél az volt, hogy ne a Confhotel „átcsomagolásának” gondolják az ügyfelek a váltást, hanem érzékeljék a teljes megújulást, a merészebb irányokat, a bátor újításokat.
A Hello Event beveztő imázsvideója itt látható.