A Golden Trailer Awards szakmai díjára most először terjesztették fel a médiavállalatot. Az esélyes pályamunka pedig a Mission: Impossible-höz készített karácsonyi promóvideó, amely rendhagyó módon látványos stop-motion technikával készült. Ethan Hunt animált küldetése a legeredetibb játékfilmes tévészpot elismerését gyűjtheti be.
Karácsony alkalmából tűzte műsorra a Paramount Network lengyel- és csehországi csatornája a nagysikerű Mission: Impossible szériát, amelyhez egy különleges ajánlót is készített a médiavállalat közép-kelet-európai kreatív csapata. Az alkotók megálmodták, milyen lehet a Tom Cruise által alakított főhős lehetetlennek tűnő ünnepi küldetése. Az animációs akciószekvenciákkal megtámogatott jelenetsorozatban a titkosügynöknek nem mást, mint a Mikulás ellen fellázadó rénszarvast, Rudolfot kell legyőznie. A különleges látványvilágú ajánló aprólékos munkáról tanúskodik, ugyanis a gyurmafilmekben megismert stop-motion technikával készült.
„Ez a szpot nagyon kemény meló volt. Három hétig tartott a forgatás egy erre a célra bérelt házban. Az Ethan Hunt figurából két verzió készült, egy a közelikhez, egy pedig az akciófelvételekhez. Így két külön szett is épült, és két stáb forgatott napi 14 órán át. És még így is épp, hogy elkészült a promó karácsonyig. A projektet vezető producernek, Berta Dánielnek sem maradt sok ideje ajándékokért kajtatni” – árulta el Ecsery Ádám, a Paramount CEE kreatív menedzsere, aki külön kifejezte örömét azzal kapcsolatban, hogy a promófilmek Oscarjának is tartott Golden Trailer Awards-on most először szereztek jelölést.
A Mission: Impossible – Christmas Protocol című, közel kétperces promóvideó az alábbi linken megtekinthető.
Stáblista:
Produced by: Paramount CEE Creative – Krakout Films
Producers: Dániel Berta, Dániel Huszár, Maciej Rozen, András Martsa
Sound: György Szentgáli
Project Coordination: Zsófia Susztrik, Aleksandra Nogowska, Dániel Török, Zsófia Román, Radoslaw Cwyl
GFX: Attila Czurkó
Client: Paramount
Brand: Viktor Hetyei
Media Planning: Mariann Vincze, Dorottya Tyukász
Marketing and PR: Jan Vit, Zbigniew Komorowski,
Creative: Oliver Hernandez, Sara Hidalgo