A Műtárgyak Éjszakájára időzített kampányon az Armadillo dolgozott.
Az Alfa Romeo büszkén vállalja az olasz kultúra és művészetek örökségét, és ennek megfelelően ápolja és támogatja ezen területek fejlődését. Törekvései között szerepel, hogy kiemelt partnerként népszerűsítse a mutargy.com május 18. és 20. között megrendezésre kerülő programsorozatát, a Műtárgyak Éjszakája Fesztivált, amely idén a „Nők a művészetről, művészet a nőkről” alcímet kapta.
A kampány célja – amellett, hogy ezt a közeledést érzékeltesse a fogyasztókkal -, hogy nagyobb teret adjon inspiráló női alkotók történeteinek, valamint felkeltse az érdeklődést az esemény és általában a művészetek iránt.
A kampány fő üzenete:
Az Alfa Romeo mindig inspiráló élményeket nyújt, éppúgy, ahogy a műalkotások teszik. Legfőbb célunk a nők szerepének kiemelése a művészet világában, és inspiráló történeteik megismertetése a közönséggel.
Kreatívkoncepció:
A „TárlatVezetés” című portréműsorban Nemes Anna, az ATV Híradójának műsorvezetője egy Alfa Romeo Tonale modellben utazva beszélget a kultúra „influencereivel”, akik elhivatottságukkal, izgalmas élettörténeteikkel és a művészetek iránti rajongásukkal képesek szélesebb körben felkelteni az érdeklődést a művészetek, valamint a Műtárgyak Éjszakája Fesztivál iránt.
„Az Alfa Romeo mindig is elkötelezett volt az inspiráló művészetek iránt. A Műtárgyak Éjszakája Fesztivál jelenlegi témája tökéletesen illeszkedik az értékeinkhez és a kultúrához, amit képviselünk. A „TárlatVezetés” portréműsorunkkal szeretnénk tisztelegni a női alkotók előtt, és inspiráló történeteiket megosztani a világgal. Ez az esemény egy lehetőség, hogy még szélesebb körben felhívjuk a figyelmet a művészetek erejére és szépségére, és megerősítsük az Alfa Romeo elkötelezettségét a kultúra támogatásában” – mondta Krupp Tünde, az Alfa Romeo Brand Managere.
„Nagyon szerettük készíteni a „TárlatVezetés” filmeket. A nehézséget az utómunka jelentette, mert annyi hasznos és szórakoztató pillanata volt a beszélgetéseknek, hogy nehezen vágtunk ki belőle jeleneteket. Büszkék vagyunk arra, hogy részt vehettünk ebben a kampányban, amely a művészetek és az autóipar izgalmas találkozását viszi „vászonra” – mondta Sass Dani, az Armadillo Kreatív Igazgatója.
A kampányhoz tartozó videók május 18-tól láthatóak az Alfa Romeo közösségi média oldalain, valamint a mutargy.com felületein.
A Műtárgyak Éjszakája Fesztivál május 18-20. között zajlik.
Alkotók listája:
Megrendelő: Alfa Romeo
Brand manager: Krupp Tünde
Ügynökség: Armadillo
Kreatív igazgató: Sass Dani
Account: Pazicska Krisztofer
Produkció
Gyártó: RTm Pix
Rendező: Sass Dani, Pazicska Krisztofer
Vezető operatőr: Leskó Tamás
Operatőr: Takács Gábor, Korom Dávid
Smink: Baka Bea
Utómunka: Takács Gábor
Fotó: Alfa Romeo