A HERZ Lépj szintet! relaunch kampánya 2023. február-márciusban fut az alábbi felületeken: TV, OOH (CLP, BB), online (saját social media, influencer-owned social media csatornák).
A kampány fő célja, hogy a fogyasztókkal széleskörben megismertesse a megújult HERZ márkaértékeket, és az ezzel párhuzamosan megújult arculatot és csomagolásdesignt: „Egyértelmű célunk, hogy a HERZ márkát a fogyasztóink a minőségi sonkatermékekkel azonosítsák. Számos olyan egyedi termékelőnyünk van, amit a fogyasztói visszajelzések mentén fejlesztettünk, és mostantól ezeket hangsúlyosabban kommunikáljuk, segítve őket abban, hogy az étrendjüknek és igényeiknek legmegfelelőbb sonkát vásárolják a HERZ márka minőségi garanciája alatt” – számolt be Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazat stratégiai és marketingigazgatója a márka megújulását illetően.
A HERZ márka csomagolása a fogyasztói kutatások során validált insightok mentén kapott új designt, a terméket jól láttató betekintő ablakkal és visszazárható fóliával. A tálcás csomagolások 14%-kal kevesebb műanyagból készülnek, a legfontosabb termékinformációk pedig az eddiginél hangsúlyosabb módon tájékoztatják a fogyasztót, segítve ezáltal a széles sonka kínálatban való eligazodást.
„Komoly munka előzte meg az újrabevezetést, így az arculatváltást is, a fogyasztói kutatások pedig visszaigazolták, hogy itt az ideje annak, hogy erőteljesebben kommunikáljuk a HERZ által nyújtott magas minőséget. Így nem is volt kérdés, hogy a csomagolás a fogyasztói kutatások során validált insightok mentén kapjon új, prémium designt” – mondta Szabó Péter, a Herz brand managere, aki hozzátette: „A HERZ-cel szeretnénk mentor szerepet betölteni az emberek életében, és utat mutatni számukra a tudatos, minőségi életmód és ennek szerves részét képező, kiegyensúlyozott táplálkozás felé vezető úton. Szeretnénk, ha ebben közösen lépnénk szintet, mert hiszünk abban, hogy a tudatosság jobbá teszi az életünket!”
A kampány/reklám fő üzenete tehát a következő: Lépj szintet Te is a megújult, még szerethetőbb HERZ sonkákkal!
A kampány kreatív koncepciója is arra épül, hogy a HERZ sonkák szintet léptek. Hogy mit jelent ez? Ezt a transzformációt mutatják be részletesen, lépésről-lépésre a korábbi HERZ reklámfilm egyes jelenetei, CGI jelenetekkel kiegészítve: minőségi sonkaélményt a magas hústartalom által, még több csábítást a jól látható sonka szeleteknek köszönhetően, még tovább tartó élvezetes ízeket a visszazárható csomagolás által, amely mostantól kevesebb műanyag felhasználásával készül.
A pr-kampány központi elemét a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével közösen összeállított “Szintlépő Hetek” social media tartalmi sorozat adja. Ennek során február elejétől március közepéig, hetente egy-egy új szintlépő tippel edukálják a sonka fogyasztókat a dietetikusok a @helloherz Facebook és Instagram-csatornákon, megmutatva, hogy többek között a táplálkozás terén bevezetett apró lépések is milyen nagy hatással lehetnek az életmódbeli pozitív változásokra.
A szintlépő hetek alatt a kampányban résztvevő véleményvezérek is megosztják saját szintlépő tippjeiket, ebben a HERZ által összeállított, dedikált “szintlépő csomag” is segít nekik.
Alkotók listája
Megbízói oldal
Megbízó: Bonafarm Zrt.
Szokolai Júlia – marketing és stratégiai igazgató (Bonafarm Húságazat)
Szabó Péter – HERZ brand manager (Bonafarm Húságazat)
Felsőné Tamás Ildikó – senior brand manager (Bonafarm Húságazat)
Czeglédi Erika Sára – termékmenedzser (Bonafarm Húságazat)
Vízhányó-Pitrik Szilvia – média, digitális és fogyasztói marketing vezető (Bonafarm Húságazat)
Ujfaludi Flóra – média és digitális marketing specialista (Bonafarm Húságazat)
Ügynökségi oldal
Kreatív ügynökség: Café Communications
Gyártó: Café Film Kft
Utómunka koordinátor: Beszta Nóra, Dobrocsi Balázs
VFX: Melon FX Stúdió
Vágó: Nemes Oresztész
Hangstúdió: Gaston
Colorist: Studio Spájz
Pr-ügynökség: FleishmannHillard Café