Zsigmond-Czikora Csilla
Ügyfélkapcsolati Igazgató
Állások:
2021 óta NielsenIQ, Ügyfélkapcsolati Igazgató
2018-2021 AC Nielsen Piackutató Kft., Key Account Menedzser Csoportvezető
2017-2018 AC Nielsen Piackutató Kft., Ügyfélkapcsolati vezető
2015-2017 AC Nielsen Piackutató Kft., Piackutatási elemző és tanácsadó
Tanulmányok:
2013-2015 Budapesti Corvinus Egyetem, Vezetés és szervezés
2013 Universitaet Mannheim
2009- 2012 Budapesti Corvinus Egyetem, Kereskedelem és marketing (BA)
Leírás:
A NielsenIQ ügyfélkapcsolati igazgatója, az ügyfeleket támogató elemzői és tanácsadói csapat vezetője.
Régiós szinten az ügyfélelégedettségi projekt koordinátoraként kiemeltnek tartja a gyártói ügyfelek számára történő értékteremtést. Korábban dolgozott key account területen, KAM csoportvezetőként az élelmiszergyártó ügyfelekért felelve.
2017-ben a NielsenIQ Év embere díj büszke tulajdonosa.
2010-2014 között az EVK szakkollégium aktív, majd szenior tagja. Ez idő alatt voltam marketing bizottsági tag, több előadás és országos esettanulmány verseny szervezője. Részt vettem számos üzleti projektben például a GE Lightninggal, a Friendly Kreatív Ügynökséggel vagy az Erste Bankkal együttműködésben.
A mentorkodást mindig is a szívügyemnek tekintettem, akár a szakkollégiumban, akár a munkám során. Az NIQ keretein belül jelenleg is több egyetemmel működünk együtt vendégelőadóként.
Az elmúlt években számos konferencián, illetve NIQ rendezvényen vettem részt előadóként. Az ezeket követő beszélgetések mindig feltöltenek és új ötletekkel gazdagítanak.
Hobbijaim között folyamatosan jelen van a zene, több hangszeren játszom, a zeneiskolai évek mellett több évig tagja voltam egy musical társulatnak. Ezen túl szeretek olvasni és kimozdulni. Legújabb szenvedélyem, körülbelül egy éve, a spanyol nyelv elsajátítása.