A Cápák között továbbra is kiemelt nézettséggel fut, a Gólkirálysággal együtt az RTL immár második hete tartja vezető szerepét a hétvégi főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban.
Az elmúlt héten a nézettségi toplista (18-49 évesek köre) első öt helyéből négy RTL-en futó műsor lett: a Cápák között végzett a toplista élén, az üzleti showműsort pedig a Gólkirályság követi, a negyedik a vasárnapi Híradó, a sort pedig a Drága örökösök: A visszatérés csütörtöki adása zárja.
Szombatonként a csemberiek versenyeznek, de nem csak a bajnokság pontjaiért, hanem a nézőkért is, amiben nagyon jól teljesítenek. A mi kis falunk alkotógárdájának legújabb vígjátéksorozata továbbra is kiemelten jól, 22,2 lineáris közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében, ezzel nem csak a sávját, de az estét is hozta az RTL-nek.
Ha vasárnap, akkor Cápák között! Az RTL üzleti showműsora továbbra is a képernyő elé vonzza a magyar tévénézőket, múlt heti rekord nézettsége után az ötödik évad második adása megközelítve az előző hetet, 22,5 lineáris SHR%-ot ért el a fő kereskedelmi célcsoportban. Érdekesség, hogy a Cápák között a magasabb vásárlóerejű célcsoportokon a legnézettebb, a 18-49 ABC vásárlóerejűek körében 28%-os lineáris közönségarányt érnek el a közkedvelt Cápák és a vállalkozók.
A teljes lakosságot tekintve az elmúlt hét legnézettebb programja az RTL Híradó vasárnapi adása lett (844 ezer átlagos nézőszámmal, 23,6 L-SHR%-ot érve el).
Több mint 700 ezer alkalommal indították el a tragikus rendőri intézkedéssel kapcsolatos videót
Az elmúlt hét napban a közel egy éve megújult rtl.hu több mint 222 ezer egyedi látogatóval bírt, a legnézettebb shortform videója a tragikus kimenetelű rendőri intézkedéssel kapcsolatos videó lett (732 ezer videoview, továbbiakban VV).
Longform videók esetében továbbra is a ValóVilág11 vezet, több mint 608 ezer VV-vel, a dobogón a Drága örökösök: A visszatérés 150 ezer VV és a BeleValóVilág 125 ezer VV-vel szerepel.
Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49 illetve 4+, live+aslive+vendég illetve live+kumulált tsv+vendég adatokkal, lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2023. 02. hét Gemius Prism,4+ rtl+, web+app, total videoview, RTL.hu, RU,VV (2023. 01. 16-án lekért adatok alapján)