A Zalando a dentsu médiaügynökségét, az iProspectet választotta kizárólagos globális médiaügynökségének. A döntést tender előzte meg, amelynek célja az volt, hogy a különféle médiatevékenységek együttesen olyan ügynökség kezelésébe kerüljenek, amely képes erősíteni a különféle piacok együttműködését, és biztosítani a nemzetközi kampányok folyamatosságát.
A döntésben elsődleges szerepet játszott az iProspect globális léptéke és a kínálkozó lehetőség a Zalando médiatevékenységeinek szélesítésére a dentsu hálózatán keresztül. A győzelmet ugyanakkor elsősorban az iProspect adatalapú megközelítése, valamint mély márkaismerete és szakértelme biztosította – írják.
2023 januárjától immár az iProspect lesz a felelőse a Zalando valamennyi hagyományos (ATL) csatornákon zajló médiatervezésének és -vásárlásának. Tevékenysége a cég mind a 25 piacára kiterjed, többek között Németországra, az Egyesült Királyságra, Franciaországra, Svédországra, Olaszországra, Lengyelországra, Spanyolországra és Magyarországra is.
„Nagy örömmel tekintünk a magyar piacon is jól ismert márkával való együttműködés elé – mondta a döntés kapcsán Tájnel Gábor, az iProspect Business Directora. – A Zalando számára az ügyfelekkel való kapcsolat mindig is túlmutatott az egyszerű vásárlásra való ösztönzésnél: platformjai egyúttal nagyfokú inspirációt is elkötelezettséget is közvetítettek. Ezt a filozófiát követve fogunk együttműködni új ügyfelünkkel a Zalando márka ügyfélélményének további elmélyítése érdekében.”
Fotó: James Pearson Howes for Zalando SE, 2019