A megbízást a Core Digital nyerte, amellyel éves szerződést kötött a márkatulajdonos az Activia brandhez kapcsolódóan.
Korábban projekt alapon már dolgozott együtt a tavaly év végi tendert megnyerő Core Digital és a Danone. A márkatulajdonos éves szerződést kötött az ügynökséggel az Activia márkához kapcsolódóan. A Core Digital végzi a teljes körű digitális kommunikációt; feladatai közé tartozik a digitális kommunikáció stratégiai tervezése, a közösségimédia-menedzsment, a hirdetésvásárlás, a hírlevélmenedzsment, illetve a digitális fejlesztési és online kreatív produkciós munkák egyaránt.
Az ügynökségváltással egy időben Mosoly Program néven indult az Activia új online kampánya, amely a „Tedd próbára az Activiát, most pénzvisszafizetési garanciával!” offline kampányüzenetet hivatott életre kelteni a digitális térben. A kampány központi eleme egy Facebook-applikáció, amelyben a nyereményjáték mellett a felhasználók egy kérdőív kitöltésével adhatnak visszajelzést a márkával kapcsolatos tapasztalataikról.
(A kép forrása: https://www.facebook.com/ActiviaHu)