Az Accor és a magyar Dreamland Holding turisztikai ingatlanfejlesztő csoport partnerségi megállapodást írt alá két ötcsillagos szálloda üzemeltetésére az idei év utolsó negyedévében történő megnyitással. A Mövenpick hotelmárka a szántódi Mövenpick BalaLand Resort és FamilyParkkal mutatkozik be itthon, míg a tokaji Minaro Hotel MGallery a márka első Budapesten kívüli szállodája lesz. A két beruházás összértéke 78 millió euró.
A 100 szobás, ötcsillagos tokaji Minaro Hotel MGallery és a hozzá tartozó rendezvényközpont a régió vezető felső kategóriás üdülőhelyévé, az elit kategóriában a legjobb szállodák közé fog tartozni Magyarországon, kiegészülve egy önálló rendezvényközponttal. A tematikus üdülőhely elsősorban a párokat, az incentive turizmust és a kis- és közepes méretű rendezvényeket célozza meg. A beruházás összértéke 28 millió euró.
A Mövenpick BalaLand 109 szobás, ötcsillagos szálloda és élménypark lesz a Balatonnál, Szántódon. Az 50 millió eurós beruházással elkészülő üdülőhely az első igazán átfogó resort-fejlesztés a Balaton környékén: egy szélesebb projekt része, amely beltéri és kültéri víziparkot és kalandparkot, több mint 5000 négyzetméternyi beltéri létesítményt (szintén az Accor üzemeltetésében) és 112 lakóapartmant foglal magába.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy Magyarország egyik legjelentősebb turisztikai ingatlanbefektetőjével működhetünk együtt. Ez lehetőséget nyújt az Accor vidéki hálózatának bővítésére, és megerősítheti vezető pozíciónkat Magyarország és Közép- és Kelet-Európa vendéglátóiparában is – mondta Dilek Sezer, az Accor délkelet-európai fejlesztési igazgatója. – Mindkét helyszín egyre nagyobb nemzetközi vonzerővel bír: a Balaton az ország legnépszerűbb szabadidős célpontja, Tokaj pedig a világszerte ismert magyarországi borvidék.”
„Örülünk, hogy két felső kategóriás üdülőfejlesztésünket egy rangos nemzetközi márka támogatja majd, amely a legmagasabb szintű vendégélményt kínálja. Az Accor nagyon erős jelenléttel rendelkezik a régióban és Európa azon egyéb részein is, amelyek a Budapesten kívüli szabadidős turizmus legfontosabb forráspiacai – tette hozzá Vécsey Róbert, a Dreamland operatív igazgatója. – Lenyűgözött bennünket az Accor erős digitális stratégiája is, amely egyre nagyobb szerepet kap a vendéglátóipari szolgáltatásokban is.”
Fotó: Accor/Dreamland Holding