A dm a 2016/17-es gazdasági évet a magyarországi piacon: összesen 302 millió eurós forgalommal zárta, ez 10 százalékos növekedést jelent.
A dm 259 üzlettel zárta a gazdasági évet. Az idei évben 44 bolt kapott modernebb külsőt, vagy éppen nagyobb alapterületet, 6 új üzletet nyitottak 2 üzlet bezárása mellett. A jövő gazdasági évben is folytatódik a boltok modernizálása, tervezetten 11 új üzletet nyit majd a dm. Átlagosan minden harmadik arcápolási és dekorkozmetikai terméket a dm-ben vásárolnak meg, minden negyedik testápolási termék ebből a drogáriából kerül a fürdőszobákba.
Az elmúlt gazdasági évben az osztrák anyavállalathoz tartozó társországokban, így Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Bulgáriában és Macedóniában a forgalom 8,62 százalékkal 2. 402 millió Euróra nőtt. A dm-csoport Németországgal együtt most először átlépte, a 10 milliárd eurós határt, a konszern összes forgalma 10.259 millió euró volt az elmúlt gazdasági évben, ez a tavalyihoz képest 5,7 százalékos emelkedést jelent. Májusban megépült a dm központja Olaszországban is, jelenleg 50 munkavállalót foglalkoztat a vállalat. A dm expanziós terjeszkedése 2018 első felére várható 6 észak-olasz régióban.
A dm applikációja folyamatosan fejlődik, a vásárlók a kuponok mellett már a dm-mel kapcsolatos aktuális hírekkel, érdekességekkel is találkozhatnak. Az applikációt 380 ezren töltötték le, az indulás óta 1 870 000 kupont váltottak be a vásárlók.
A vásárlókkal való kapcsolattartásban kiemelt szerepe van a dm fogyasztói márkamagazinjának, amelyet az elmúlt gazdasági évtől már digitálisan is elérhetnek az olvasók: az active beauty Online Magazin naponta frissülő tartalmakat kínál a szépség, szórakozás, életmód, inspiráció és család témakörökben.
Idén augusztusban megrendezték a dm első családi fesztiválját is.
A dm az aktuális trendeket figyelembe véve a vásárlói igényekre reagálva tavasszal átalakította üzleteinek kínálatát, és a szépségápolási termékek sora bővült. Exkluzív saját márkaként érkezett a dm-be a trend IT UP kollekció, és nyáron tovább bővült az alverde natúrkozmetikai termékek köre is.
Tavasszal a drogéria sminkkamionjában szépülhettek meg a hölgyek az ország több pontján, ősszel öt bevásárlóközpontban várta a dm beauty lounge szépségszigettel az érdeklődőket.
2017 őszén először rendezte meg a drogéria a Szépségsztorik elnevezésű beauty workshopját, ahol a vállalat hazai bloggereknek kínált lehetőséget a tapasztalatcserére, s elindította őszi szépségkampányának weboldalát, a szepsegsztorik.dm.hu-t, amely bloggerek számára kínál felületet a szépségápolással kapcsolatos tartalmak megosztására.
2017-ben a dm egy új kezdeményezést indított, karácsonykor 4500 családnak készülnek ajándékkal a dm dolgozói. Az ajándékdobozokba dm márkás higiéniai termékek kerülnek, s mellé a dm dolgozóinak kézzel készített ajándékai, személyes üzenetei. A megajándékozottakat a dm osztályai, boltjai választják ki, s a szervezetek helyi irodáin keresztül juttatják el a rászoruló családoknak, így a program az ország minden szegletébe elér.
A dm 2017-ben ismét átvehette a legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában. A vállalat mellett harmadik alkalommal tették le voksukat a válaszadók. A címet a világ legnagyobb független munkáltatóimárka-kutatása alapján ítélik oda. A lista alapjául szolgáló Employer Brand Research reprezentatív kutatásban a megkérdezettek kilenc szempont szerint, többek között a karrierlehetőségek, a továbbképzések, a foglalkoztatás hosszú távú biztonsága, illetve a munka és magánélet egyensúlya szerint is értékelték a cégeket.
A dm tudatosan építi munkáltatói márkáját. Fókuszterület a munka-magánélet egyensúlyának megteremtése, a folyamatos képzési lehetőségek biztosítása, amelyek nem csupán szakmai továbbképzések, hiszen a személyiség fejlesztése is középpontban áll a dm-nél. Az „employer story”-k fontos részét képezik a munkáltatói márkának, a munkavállalók munkáltatói videókon keresztül is bepillantást nyerhetnek a dm életébe.
A dm igyekszik minél több fórumon közel kerülni leendő munkavállalóihoz, figyelve a különböző generációk elérésére. A dm aktívan részt vesz az utánpótlás képzésében is, szakmai gyakorlatos programjával a kereskedelmi pályát szeretné vonzóvá tenni a fiatalok számára 2017-ben.