A Warner Bros. Discovery tulajdonában lévő HGTV szórakoztató és inspiráló családi történeteket, ingatlan- és felújítási szakértői tanácsokat és otthon-átalakításokat mutat be nézőinek. Az Egyesült Államokban 88 millió háztartást ér el, ezzel a tíz legerősebb kábeltévés csatorna között szerepel.
Az indulást követő első hónapban, május 2. és június 1. között a HGTV ideiglenesen elérhető a Magyar Telekom IPTV, Telekom TV és multiscreen minden előfizetője számára, a Nyilvános csomaggal rendelkezők kivételével. A nézők lebilincselő otthoni és életmód tartalmakba, elképesztő otthon-átalakításokba nyerhetnek betekintést, megbízható szakértőket és bájos családokat ismerhetnek meg. Júniustól a HGTV az április 13-án indult új Telekom TV csomagok (kivéve a Nyilvános csomag és az S csomagok előfizetői) számára továbbra is elérhető lesz.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy magasabb szintre emeltük együttműködésünket a Magyar Telekommal, és előfizetőikhez eljuttathatjuk a HGTV inspiráló otthoni és életmódtartalmait – mondta Alexandru Silanovici, a Warner Bros. Discovery romániai és magyarországi kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatója. – A HGTV folyamatos magyarországi és régiós sikerei bizonyítják, hogy a csatorna partnereink és nézőink számára is fontos érték. Így örömmel jelentjük be, hogy a HGTV-n elérhető minőségi tartalmakból még több ember kaphat inspirációt a felújítási ötletek megvalósításához.”
„Örömünkre szolgál, hogy a HGTV-vel még színesebbé tehetjük a Telekom csatornakínálatát. Bízunk benne, hogy a HGTV rövid időn belül az egyik legnépszerűbb lakberendezési csatorna lesz női nézőink körében” – mondta Haász Orsolya, a Magyar Telekom tartalombeszerzési területének vezetője.
Az olyan világszerte ismert műsorok mellett, mint a Házvadászok és a Scott testvérek főszereplésével vagy vendégszereplésével készült sorozatok – mint a Brother Vs. Brother, a Híresek és hálásak vagy a Kerületi kihívás – a HGTV májusban és júniusban új műsorok széles választékát tűzi képernyőjére.
A csatorna a vezető globális média- és szórakoztatóipari vállalat, a Warner Bros. Discovery portfóliójának része, amely több mint 220 országban és területen, 50 nyelven érhető el.
Fotó: HGTV