A Cannes-i fesztivál több neves előadója is részt vesz az idei BrandFestivalon, többek között a Time Inc., a Viber, a SuperGroup, a Jungle Creations, a TutkovBudkov és az influencer branding szakértőjeként a Kairos Media is.
A Budapest Music Centerben 2017. október 26-27-án megrendezett konferencia előadói sorában olyan egyéniségek szerepelnek, mint Mark Stephens, a Time Inc.tartalomigazgatója, Atanas Rajkov, a Viber közép-kelet-európai marketing- és tartalomfejlesztési vezetője, Henry Hitchcox, a Jungle Creations kreatív agytrösztje, Oleg Barinboim, a TutkovBudkov sztárkreatívja, és a nemzetközi reklámfesztiválokon díjak özönét besöprő reklámügynökség, a SuperGroup idei Cannes-i Reklámfesztiválon előadó kreatív igazgatója, Brad Lewis. Összesen több mint 100 előadó elemzi majd a „MultiScreen médiafogyasztás” alapgondolata mentén a jövő trendjeit.
Hogyan lehet átlépni a fogyasztók rohamosan növekvő ingerküszöbét? Hogyan mondjuk el hatásosan a márkaüzenetet a mobil-desktop-televízió korszakában? Az idei BrandFestival-on a jelenlegi tendenciák alapján vizsgálják a jövő marketingkommunikációs trendjeit: a márkázott tartalomtól a többképernyős történetmesélésig. A rendezvény útmutatást ad a márkáknak, hogyan menjenek szembe a hagyományos online hirdetési felületeken vészesen csökkenő konverziós rátákkal, és hogy a régi push módszerek helyett milyen márkázott tartalom alapú, multiscreen reklámmegoldásokkal juttassák el üzenetüket a célközönségnek.