A Konyhafőnök VIP most is megfőzte a nézőket

Hírek Kiemelt

A nézők az ünnepek előtti forgatagban is a Konyhafőnök VIP gasztro-realityt választották. A főzőverseny lineáris és digitális térben is sikeres. 

 

Az ünnepek előtt zajlott a Konyhafőnök VIP hatodik évadának fináléja. A hírességek drámai fordulatokban bővelkedő gasztro versenye a kiemelt kereskedelmi célcsoportban (18-49), átlagosan 16 SHR%-ot hozott, ez a teljes népességben átlagosan majd 600 ezer főt jelentett. Így a széria 29 epizódjából 23 este bizonyult jobbnak a konkurencia műsoránál.

A sztárok konyhai összecsapása a legnézettebb a 30-39-es korosztályban volt, ebben a célcsoportban (30-39 éves nők) átlagosan 20,3 % közönségarányt ért el.

A gasztro reality a digitális térben is sikeres. Az rtl.hu-n a megdöbbentő vagy éppen vicces pillanatok, kiborulások és a konyhapultban mindenre kész hírességek ételkészítésének shortform videói összesen 924 ezer video view-t generáltak, míg az RTL Moston eddig 1,3 millió alkalommal indították el a felhasználók a teljes adásokat, összesen közel 840 ezer órát töltve a realityvel.

Az RTL Most+ felhasználói számára már elérhető a felületen a Sisi című német sorozat, amely modern feldolgozásban, teljesen új megközelítésben mutatja be Erzsébet királyné életét Dominique Devenport és Jannik Schümann főszereplésével. A sorozat az RTL Most+ felületen a tíz legnézettebb tartalom között van.

Az RTL Magyarország tartalmai az év utolsó hetén is meglepetésekkel és premierekkel várják nézőket. December 31-én a NőComment! – Szilveszter sztárjaival búcsúztathatják az óévet és köszönthetik az újat az RTLII-n. Az újév második napján 18:50-től a Cápák között üzleti showban harapnak ötletekre a Cápák az RTL Klubon.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49,30-39,4+, Live+kumulált TSV+vendég, 2021.11.15-2021.12.23. A Konyhafőnök VIP premier adások.

Gemius Prism, 4+, RTL.hu, RTL Most web és app Total Video View 2021. 12. 27-én lekért adatok alapján

 

 

SOCIAL MEDIA