Az RTL Magyarország megállíthatatlanul szárnyal: csoportszinten és csatornaszinten, 18-49-ben főműsoridőben és teljes napban is nyerte az elmúlt hetet. A legnézettebb műsor ezúttal is az X-Faktor szombat esti adása volt, de vasárnap este is fölényesen verte a versenytárs showműsorát – adta hírül közleményében az RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatósága.
Az RTL Klub 20,0%-os főműsoridős közönségarányt ért el a legfontosabb kereskedelmi célcsoportban, ilyen magas számot 2017 januárja óta csak egy alkalommal – 2019 novemberében – ért el a csatorna.
Csoportszinten is az RTL Magyarország vitte a hetet: a nyolc csatorna 30,6 %-os SHR-t, míg a fő versenytárs 14 adóból álló portfóliója 22,2 %-os közönségarányt ért el főműsoridőben, 18-49-ben.
A hétköznap estéket továbbra is a Keresztanyu (heti átlagban 15,3 SHR%) és az azt követő Nyerő páros dominálja (heti átlagban 21,8 SHR%), míg a hétvége az X-Faktor szárnyalásáról szólt. A jubileumi, 10. évadát taposó tehetségkutató showműsor immár két estét ural: szombat este 29,6%-os közönségaránnyal, míg vasárnap este 24,8%-os SHR-rel futott a műsor a 18-49 évesek körében. Az X-Faktor nézettségét jól példázza, hogy szombaton az RTL Klub a főműsoridőt 14,4 százalékpontos különbséggel nyerte, és a versenytárs másnap este sem tudta megszorongatni a tehetségkutatót. Az Életünk története 15,8%-os közönségarányával a műsor történetének eddigi legjobb nézettségét hozta a fő célcsoportban.
Az RTL Most platform a múlt héten 1,8 millió videóindítás történt. Az évad indulása óta csaknem 3,4 millió videóindítást hoztak az X-Faktorhoz kapcsolódó shortform tartalmak. Már 2 millió videoindítás felett járnak a Nyerő páros teljes adásai, és a Keresztanyu epizódjai is 2 millió 100 ezer videóindítást generáltak.
Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, Live+aslive+vendég, 44. Hét (2017ytd) GemiusPrism, 4+, RTLMost, RTL.hu web és app, total videoview