A Httpool csoport – az Aleph Holding leányvállalata – lett a Tripadvisor online hirdetési felületeinek az első és kizárólagos forgalmazója, többek között az európai piac néhány kiválasztott országában is.
![]()
Ez az új együttműködés fontos mérföldkövet jelent az Aleph cégcsoportnak és új lehetőségeket nyújt ezen a tíz piacon Európában. A Tripadvisoron való hirdetési lehetőségek az alábbi országokban elérhetőek jelenleg: Ausztria, Csehországban, Svájc Dánia, Finnország, Norvégia, Lengyelország, Görögország és Oroszország. Még nincs információ, hogy Magyarországon mikor lesz elérhető a szolgáltatás. Az Aleph Holding másik leányváIlata, az IMS pedig a spanyol és olasz hirdetőket támogatja, valamint az ő közreműködésükkel a latin-amerikai kontinensen is bővülni fog a szolgáltatás a jövőben.
A felfedezésre nyitott világutazók számára a Tripadvisor az egyik legmegbízhatóbb platform, ami a hirdetők számára a legmagasabb szintű brand safety-t kínál, a standardizált on-site illetve a saját native-ad formátumokban megjelenő reklámok a kiemelt helyen megjelenő tartalmak desktopon, mobilon és mobil weben jelennek meg. Vállalkozások a vendéglátásból, a repülőtársaságok, a telekommunikációs és a pénzügyi szektor, az autógyártók vagy kereskedelmi cégek egyaránt tudnak profitálni és kizárólagos betekintést nyerni a Tripadvisor szaktudásába.
“A Tripadvisor újabb nagyszerű platform amelyet fel tudtunk a kínálatunkba venni – mondja Florian Magistris, a Httpool cégcsoport középeurópai igazgatója- Most, a nyitások és gazdasági fellendülés közepette üzleti partnereinknek új lehetőségeket tudunk gyors és hatékony növekedésre ajánlani.”
“A Tripadvisor kulcsfontosságú szerepet játszik sok brandnek a covid-utáni helyrejövetelében. Nagyon örülünk és izgatottak vagyunk, hogy új piacokon tudunk megjelenni a Httpoolal közösen – mondja Christine Maguire, a Tripadvisor Global Média elnöke. – A Tripadvisor felhasználói a legelszántabb, legértékesebb és legkeresettebb csoporthoz tartoznak világszerte a reklámpiacon. A társulásunk a Httpoollal további nemzetközi márkákat fog összekötni jövendőbeli ügyfelekkel Európában és Oroszországban.”
