Divatért felelős alelnök a Bacardinál

Karrier

A szeszipari óriás szorosabbra fűzné márkái és a divatvilág kapcsolatát.

A Bacardi, melyhez olyan márkák tartoznak, mint a Grey Goose, a Bombay Sapphire és a Martini, az IMG Worldwide-tól igazolta Akiko Maedát, aki az ügynökségi csoport divat-divíziójánál felelt a termék- és platformfejlesztésért.

Maeda a marketing- és a kereskedelmi csapattal szoros együttműködésben dolgozik majd azokon a rendezvényeken, valamint digitális és közösségimédiás megoldásokon, amelyek a Bacardi márkáit szorosabban integrálják majd a divatvilágba.

A cég januárban választott új marketingvezetőt is: Dmitry Ivanov a posztról két év után távozó Andy Gibson helyét vette át. (Ivanovot az AdAge idén beválasztotta a 40 legbefolyásosabb 40 év alatti marketingszakember közé is.) Április elején pedig Mauricio Vergarát nevezték ki a rum portfólió nemzetközi marketingjéért felelős alelnökké.

(Forrás: Marketing Magazine)

SOCIAL MEDIA