Még lehet nevezni „A fúzió ereje” pályázatra

Tejszínhub

„A fúzió ereje” kezdeményezés művészeket kért fel arra, hogy rukkoljanak elő olyan félkész alkotásokkal, melyek befejezését a közönségre bízzák – a FUZETEA jegesteák és a bennük rejlő tea és a különféle gyümölcsök fúziós erejét segítségül hívva. Rúzsa Magdi, Mautner Zsófi és Tomcsányi Dóri május 14-ig várja a pályázatokat.  

A gasztroblogger a túrókrémes piskótaalapjával szeretne arra biztatni, hogy gondold tovább a süteményét. A divattervező ruhatervei már összeálltak, de a mintákat rá a leendő társalkotó elképzelései alapján készítené el. Rúzsa Magdi fejében pedig megszületett egy dallam, de az ahhoz illő dalszöveget a közönségtől szeretné kérni.  Pár nappal meghosszabbították a pályázat határidejét, hogy legyen elég idő az ötletek szabadjára engedésére.

Mautner Zsófi igazi tearajongó, minden típusát fogyasztja, a sokszázéves fákról származó, különleges keleti teáktól a gyógynövényteákon át a könnyű, gyümölcsös jegesteákig. „Változó, azaz hangulattól, helyzettől, környezettől függ, hogy épp egy letisztultabb vagy egy összetettebb ízt választok-e – mondta a gasztroblogger az ízek kombinációja kapcsán. – Az esetek többségében kifejezetten szeretem a kontrasztos, izgalmas ízkavalkádot, amiben mindig történik valami meglepetés.”

Tomcsányi Dóri is örömmel hagyja magát elvarázsolni: „Szeretem a kavalkádot, szeretem, ha nem tudom pontosan meghatározni az ízvilágot és találgathatok, hogy miből áll össze az a kombináció, amit érzek.”

Rúzsa Magdi viszont mindig a letisztultat választja, ha teáról van szó, és bár megvannak a jól bevált italai és ízei, új szokások kialakításán is dolgozik: „A szilva ízét imádom, no meg a kamillát. Inkább gyógynövényes vagyok, de dolgozom például azon is, hogy a reggeli kávémat zöld teára cseréljem.”

„A fúzió ereje” kezdeményezés alapját adó, félkész alkotások a fuzetea.hu oldalon találhatóak. A kreátorok pedig május 14-ig várják, hogy a fotók, videók, szövegek formájában feltöltött pályázatok #afuzioereje hashtaggel jelölve felkerüljenek a pályázók saját Instagram vagy Facebook oldalára. A pályázatleadási határidőt követően mindhárom alkotó kiválasztja majd a beérkezett javaslatok közül a neki legjobban tetszőt, majd az ötletgazdákkal közösen fogják megalkotni a végleges művet.

 

SOCIAL MEDIA