A Nicolaus Extra Fine vodka és a Várda Keserű Coffee likőr márkákkal indult az együttműködés.
A Nicolaus vodka kampánya a napokban indult, míg a Várda Keserű Coffee likőr a 2020-as adventi időszakban futott. Mindkét márka esetében TV szponzoráció, online videó és PPC csatornák szerepelnek a médiamixben.
A Nicolaus esetében az RTL Klub Fókusz magazin környezetében találkozhatunk a szponzorszpottal, a műsorszámon belül pedig IPM (Internal Programme Message) formájában tűnik fel a formás üveg. Az RTL Klub mellett több kábelcsatornán is futnak a szponzorszpotok. Az online videókampányban megtalálhatóak a Youtube mellett a magyar videómegosztó oldalak is (videa, inda videó), továbbá a Facebookon is futnak videós hirdetések. A kampányt Google Display megjelenések is erősítik.
Hlivják Richárd a BellaComtól elmondta: „Az üzletpolitikánk nem változott a BellaCom 2014-es alapítása óta, továbbra is az ügyfélközpontú, adott marketingkommunikációs kihívásra adott komplex válaszban látjuk a siker titkát, és elsősorban magyar, vagy néhány környező országra kiterjedő régiós, közép -és nagyvállalati ügyfelek megszerzésére törekszünk. Ilyen kihívásokkal teli időkben fontos, hogy legyenek válságálló szektorokból származó megbízásaink, mint az alkohol, vagy a gyógyszer.”
A Várda-Drink története 1922-ben kezdődött Kisvárdán, a cég jogelődjeként jegyzett Szabolcsi Gazdák Szeszfinomító Szövetkezetében, melyet Diner István alapított, vezetett és fejlesztett 1941-ig. A gyár az évek során sok változáson esett át, először az 1950-es államosítás, majd az 1993- ban bekövetkezett privatizáció határozta meg működését. A cég nevet és tulajdonost is váltott, a Várda-Drink Részvénytársaság a management, valamint dolgozói tulajdonába került. A 2006. év végétől már Zrt.-ként működő cégcsoport életében 2007-ben tulajdonosváltás történt, ennek köszönhetően portfoliója jelentősen átalakult. A Várda-Drink csoport a magyar szeszesital piac egyik legnagyobb szereplője, széles termékskálájával a magyar pálinkapiac egyik meghatározó gyártó cége.