Új külsővel, kényelmi funkciókkal ellátott, felhasználóbarát felülettel és személyre szabott ajánlómotorral várja a nézőket a TV2 Csoport új online platformja, a TV2 Play (tv2play.hu). A könnyen kezelhető videós felületen elérhetőek a TV2 legnépszerűbb műsorai, sorozatai, valamint a csatornaportfólió korábbi nagysikerű műsorai is. A szolgáltatás mindenki számára ingyenesen használható, néhány extra kényelmi funkció, például a személyre szabható „kedvencek lista” létrehozása pedig regisztráció után érhető el.
Elindult a TV2 Csoport saját, streaming szolgáltatást nyújtó platformja, a TV2 Play. Az ingyenesen használható felületen a piacvezető tévétársaság* számos saját gyártású produkciója, sorozata és folyamatosan frissülő nemzetközi filmek, valamint az aktuális tévéképernyőn futó műsorokhoz tartozó extra tartalom is elérhető, az ajánlómotornak köszönhetően pedig kifejezetten az adott felhasználó számára érdekes videókat ajánl majd a rendszer.
Az egész világon egyre nagyobb népszerűségnek örvend az úgynevezett on-demand tartalomfogyasztás, amely a lineáris verziótól eltérően, igény szerinti időben érhető el egy online felületen keresztül. A hazánkban is egyre erősebb keresletre reagálva dolgozta ki a TV2 Csoport a 2021 februárjától elérhető TV2 Play szolgáltatást, amely felhasználóbarát fejlesztésének köszönhetően könnyen használható bármelyik korosztály számára. A videókoncentrált kialakításnak köszönhetően a felhasználók akár egy kattintással is megtalálhatják a megnézni kívánt tartalmat, és regisztráció után elérhető extra funkciók pedig tovább fokozzák a fogyasztói élményt.
A főcsatorna mellett a kábelportfolió műsorainak jelentős része is elérhető lesz a TV2 Play segítségével. A felület mindenki számára ingyenes, regisztráció esetén pedig személyre szabható profilt hozhat létre a felhasználó.
Az oldalon lehetőség van műsorra, tartalomra, csatornára vagy éppen kedvelt színészre vagy színésznőre szűrni, így mindenki megtalálhatja a számára legideálisabb tartalmat. Az oldal figyeli a regisztrált személy, valamint a többi felhasználó aktivitását, és ennek alapján további, számára érdekes tartalmakat javasol a fogyasztónak, amely a korábban megnézett videók alapján érdekelheti a felhasználót. Továbbá a személyes profilnak köszönhetően saját „kedvenc” lista létrehozására is lehetőség van, amely még inkább segíti a pontos tartalomajánlásokat.
„2020 rendkívül sikeres év volt a TV2 Csoport számára, hiszen a kihívások és nehézségek ellenére a főcsatornát és a csatornacsaládot vizsgálva teljes napon, mindhárom fontos célcsoportban piacvezető lett*. A megnövekedett televíziózási kedv mellett egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az online videós szolgáltatások, és ennek a növekedésnek a következő szakasza egy letisztult, könnyen kezelhető és a fogyasztók számos igényét kiszolgáló online felület elindítása. Ezen értékek mentén hoztuk létre a TV2 Play-t, amely felhasználóbarát megjelenésével, aktuális tartalmaival és a különböző extra funkcióival hamar a nézők kedvence lehet majd. Nem titkolt szándékunk, hogy a fiatalabb korosztály megváltozott televíziós fogyasztási igényeit is kiszolgáljuk” – mondta Pavel Stanchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója.
Az aktualitások mellett számos régi kedvenc is feltűnik a TV2 Play-en, így bármikor visszanézhetjük a Hal a tortán, az Aktív, az Ázsia Expressz vagy épp a Bezár a Bazár legérdekesebb epizódjait.
*2020.01.01-2020.12.31. időszakra vonatkozó átlag SHR%
Teljes nap
Live + As live adatok
Célcsoport: A18-59, A18-49 és A4+
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás