Új ügyfelekkel indult a 2021-es év a Próbakő Kommunikáció számára. Az év első napjaiban két vállalat, a Netpositive és a FANUC is úgy döntött, a Worldcom PR Group hálózatába tartozó ügynökséget bízza meg kommunikációs projektjeinek megtervezésével és kivitelezésével.
A Netpositive alkalmazásfejlesztéssel, online kommunikációval és új média szolgáltatásokkal foglalkozó magyar tulajdonú IT-vállalkozás. A cég egyik fő szakterülete a nagylátogatottságú rendezvények – fesztiválok, koncerthelyszínek, sportrendezvények – szoftveres támogatása. Ez többek között a jegyértékesítést, akkreditációt, beléptetést végző rendszerek, illetve a rendezvényekhez kapcsolódó webshopok fejlesztését jelenti. A cég önálló fejlesztései között található koncertek, előadások, élő stream-ek jegyértékesítéssel kombinált online platformja, és rendezvényhelyszínek látogatóinak egyszerű számlálására alkalmas mobil applikáció is. A Próbakő tartalommarketing munkákat, közösségi média aktivitásokat és hírlevél alapú kommunikációt végez a Netpositive számára.
A japán központtal működő FANUC a gyártásautomatizálás szakértője. A FANUC az egyetlen olyan vállalat az iparágban, amely minden fő alkotóelemet – a szoftvert és a hardvert egyaránt – házon belül fejleszti és gyártja. A világ egyik vezető ipari automatizálási vállalata több mint 60 év tapasztalattal rendelkezik, eddig több mint 26 millió termékét telepítették világszerte. A vállalat 108 országban 264 helyi irodával rendelkezik és több mint 7000 munkavállalót foglalkoztat. A Próbakő Kommunikáció LinkedIn kampányt tervez és menedzsel a FANUC számára.
„Nagyon izgalmas feladatok várnak ránk az új ügyfelekkel. Örülök, hogy a Próbakő IT/technológiai és digitális kommunikációs tapasztalatait újabb területeken kamatoztathatjuk” – mondta R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA régió igazgatósági tagja.