Palcsó Sára szenior márkamenedzserként 2009 és 2015 között a társaság minden jelentős márkáját vezette, 2016. év elejétől megbízott igazgatóként irányította a vállalat marketingosztályát.
Karrierjét a Budapest Banknál kezdte 1998-ban. 1999-ben csatlakozott az Unileverhez, ahol márkamenedzserként, majd regionális közép-európai márka- és kategóriamenedzserként felelt a Dove, Sunsilk, Baba, Timotei, Lux, Signal és Amodent márkák eredményeiért hat országban.
2009-től a Zwack Unicum Nyrt. szenior márkamenedzsereként az Unicum, Fütyülős, Hubertus, Kalinka, Maximilian, Címeres és egyéb rum- és pálinkamárkák teljes marketing és PR kommunikációjáért valamint új márkák fejlesztéséért és bevezetéséért felelt.
A karrierje során marketing, trade marketing, pénzügy és HR területeket is megjárt szakember 2011-2012-ben a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagjaként is tevékenykedett.
A Külkereskedelmi Főiskola elvégzése után a University of Humberside-on kapott diplomát. MSc diplomáját a Budapesti Műszaki és Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte meg.