A DDB-től érkező Bánhegyi Csanád az innovatív vállalati kommunikációt erősíti.
2016 júniusától Bánhegyi Csanád személyében új marketingvezető csatlakozott a Deloitte magyarországi irodájához. A szakember több mint 10 éve dolgozik marketing területen, ügynökségi és ügyféloldali tapasztalattal egyaránt rendelkezik. Szakmai hátterét tekintve átfogó ismeretekkel rendelkezik a kommunikációs feladatok digitális eszközökkel való megoldásában: 2006-ban az országban elsők között kezdett el foglalkozni keresőmarketinggel és más, megtérülés fókuszú kommunikációs megoldásokkal.
A szakember korábban olyan vállalatok marketingkommunikációs feladatain dolgozott, mint a Procter & Gamble, a Coca-Cola és a Magyar Telekom. Irányította az egyik legnagyobb hazai utazási portál online értékesítési törekvéseit, legutóbbi állomáshelyén pedig a DDB digitális csapatát vezette. Kinevezése összhangban áll a Deloitte azon céljával, hogy innovatív szolgáltatásportfolióját átfogó kommunikációs stratégiával támogassa.