Ügyféloldalról érkezett a B2B és B2C szegmensben is jártas üzletfejlesztési igazgató.
Az év eleje óta tartó piaci újrapozícionálásának részeként új Strategy & Business Developement Directort igazolt az Adamsky Budapest.
„Már hosszú ideje kerestünk egy tapasztalt és megbízható üzletfejlesztési igazgatót, akit végül Metykó Tibor személyében találtunk meg” – mondta Vaszary Ádám ügyvezető.
A szakember ügyféloldalról került az Adamskyhoz: pályafutását az E.ON-nál kezdte 2006-ban, mint kommunikációs stratégiáért felelős marketing specialista, majd 2010-től a marketingkommunikáció mellett, értékesítési fókuszú Senior Segment Managerként dolgozott a cégnél. 2012-ben ugyanebben a pozícióban folytatta a UPC-nél. 2013-tól a Vodafone vállalati és M2M szegmens marketingcsapatának a vezetője, 2015-től pedig a Samsung Electronics teljes B2B stratégiájának a kialakításáért felelt (marketing, channel, kommunikáció, sales).
A közvetlen üzletszerzés mellett Metykó Tibor feladata lesz a stratégiai irányok kijelölése is a jövőben.