Ma este 7 órától Maczelka Márkkal, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetőjével beszélgetek a 90.9 Jazzy rádióban. Témánk most is lesz bőven.
A kereskedelmi láncok különösen nagy nyomásnak voltak kitéve az elmúlt hónapokban. Hogyan alakult a SPAR helyzete a járvány idején? Mekkorát nőtt az online? Mely trendek maradnak tartósak? Mit tesznek a magyar termelők piacra jutásáért? Hosszú távon is felerősödik a lokális termékek szerepe? Mi lesz a fenntarthatósági programjukkal, változnak a prioritások? A pandémia idején mit kommunikáltak és hogyan? Hogy folytatódik az üzlet, milyenek az ország és a cég kilátásai? Lesz-e pénz innovációra, fejlesztésekre, beruházásokra? Milyen lesz az új normalitás a retailben?
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_150,h_149/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2018/05/szakacs-laszlo.jpg)