A #veletekvagyunk kezdeményezés a vállalat Facebook oldalán indult, ahol a közösségi kapcsolatot jelképező hashtaggel ellátott posztok alatt a sofőrök megoszthatják tapasztalataikat arról, mi a helyzet az utakon, hogy hogyan védekeznek a vírus ellen, vagy hasznos tanácsokat oszthatnak meg egymás között a nehéz időkben.
A kamionos áldozatvállalása nélkül összeomlanak a piacok. A normál munkavégzés során is különösen nehéz szakmát űznek, hiszen sokáig távol vannak a családtól, hosszú munkaórákat töltenek el egyedül a fülke magányában és akár napokig úton vannak, azért, hogy az ellátó lánc soha ne álljon le.
Ebben a koronavírus okozta szituációban pedig fokozottan szükségünk van a munkájukra és az elhivatottságukra, hiszen ők azok, akik országhatárokat, akár súlyosan fertőzött területeket is átszelve biztosítják, hogy mindig legyen elegendő termék a boltok polcain vagy, hogy a megrendelt csomagjaink megérkezzenek.
A Volvo Trucks Hungary és kommunikációs ügynöksége, a PR-Agent Communications célja az volt, hogy a kialakult járványügyi helyzetre gyorsan reagáljanak és biztosítsák a sofőröket támogatásukról ezekben a napokban.
„Szerettünk volna gyorsan reagálni a kialakult helyzetre. Az elmúlt egy év alatt a közösségi oldal tartalomkezelőjeként megértettük, mennyi áldozattal jár a kamionos munka. Ezért biztosítani akartuk a sofőröket arról, hogy a Volvo Trucks mellettük áll, biztatjuk őket és a magunk eszközeivel segítséget is nyújtunk a nehéz percekben, ezzel is éreztetve a sofőrökkel, hogy nincsenek egyedül – mondta Soós Eszter, a PR-Agent Communications ügyvezetője, majd hozzátette: – A kampány sikerét jól példázza, hogy ezekkel a posztokkal hirdetés nélkül, organikusan jutottunk el annyi emberhez, mint amennyihez máskor fizetett hirdetésekkel. Mint PR ügynökség most ez a legnagyobb fegyverünk, hogy jó tartalommal támogassuk ügyfeleinket.”