PR ügynökséget választott az eNET csoport

Hírek

A Clue PR-t választotta kommunikációs partneréül az eNET üzletfejlesztési tanácsadó és megoldásszállító. A megbízás magába foglalja a cégcsoportba tartozó vállalatok marketingkommunikációs stratégiájának tervezését, valamint az éves kommunikációs aktivitások megtervezését és megvalósítását.

Az eNET csoport anyavállalata, az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft., üzletfejlesztési tanácsadóként teljeskörű szakértelmet kínál a vállalkozások és a közigazgatási szféra számára üzleti céljaik megvalósításában a mikro- és startup vállalkozásoktól a nagyvállalatokon át a közigazgatási intézményekig, kutatási üzletága jelentős tapasztalatokkal rendelkezik lakossági, vállalati, önkormányzati és intézményi szegmensekben elsősorban a hírközlés, az e-kereskedelem és az e-sport területén.

Az eNET cégcsoport az elmúlt 18 évben egy adatközpontú és technológia fókuszú kutatóvállalatból komplex szolgáltatásokat nyújtó stratégiai tanácsadó, elemző központtá nőtte ki magát, miközben a nagyobb projektjeik megvalósítása során több önálló spin-off termék és szolgáltatás jött létre, amelyek ma már önálló vállalkozás formájában működnek. Feladatunk a cégcsoport, a leányvállalatok és a szolgáltatások egységes kommunikációs platformra helyezése, valamint az eNET és a kapcsolódó márkanevek ismertségének növelése a hazai piacon” – mondta Körömi János ügyvezető igazgató, Clue PR.

A Clue PR jelentős referenciával rendelkezik nemzetközi márkák hírnevének piacspecifikus felépítésében és gondozásban a közép- és kelet-európai régió eltérő piaci környezettel rendelkező országaiban, és több olyan vállalatnak ad tanácsot, amely szerepel az USA legnagyobb árbevételű vállalatainak listáján. Referenciáik között megtalálhatók az e-kereskedelem és a fintech piac olyan globális úttörői, mint a PayPal vagy az Ingenico Group.

„Elősorban azért választottuk a marketingkommunikációs feladatok ellátására a Clue PR ügynökséget, mert a kommunikációs szakmai ismeretek mellett a magyar piacon kiváló szakértelemmel rendelkeznek a számunkra stratégiai fontosságú területeken, aminek köszönhetően az eNET vállalati kultúrájával azonos szemléletmód meglétét is biztosítottnak láttuk” –mondta el Koplányi Krisztián, az eNET ügyvezető igazgatója.

SOCIAL MEDIA