Most generáció – így nevezi friss kampányában a Telekom mindazokat, akiket nem hasonló koruk definiál, hanem az, hogy többet hoznak ki az internetből. A kampányt a DDB szállította.
Az új filmből kiderül, teljesen mindegy, hogy mikor született vagy hány éves, a net segítségével bárki többre lehet képes, legyen szó egyszerű kapcsolattartásról, okoskertészetről, digitális csillagvizsgálásról vagy éppen e-sportról. A Most generáció számára egy világ létezik, és az digitalizálódott, tele lehetőségekkel. Ők a pozitív változás nagykövetei.
A Most generációt és a Telekom hálózatát fókuszba helyező reklámfilm nem pusztán egy év eleji kampány első darabja, hanem egyszersmind a márka új, egész éves platformjának is a beindítója, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A Telekom abban hisz, hogy a technológia a fejlődés pozitív motorja, így az előbbre lépés mind az egyén, mind a társadalom számára a digitális lehetőségek kihasználásában rejlik.
„Mint piacvezető szolgáltató eltökéltek vagyunk abban, hogy mindenkit bekapcsoljunk a digitális világ nyújtotta lehetőségekbe – a saját technológiai szintjének megfelelően. Maximális sebességű hálózatunkkal és digitális megoldásainkkal hozzásegítjük ügyfeleinket ahhoz, hogy az életük könnyebb, egyszerűbb, szervezettebb és élvezetesebb legyen” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Telekom lakossági marketingigazgatója.
Lépj előre a Mostba! – mondja a kampány fősora. Nem szükséges a jövőt várni, a digitális világ lehetőségei itt vannak karnyújtásnyira a jelenben. A Mostban mindannyian többre vagyunk képesek, új lehetőségek nyílnak meg előttünk, hogy mindenki részese lehessen annak a tüneményes kornak, amelyben élünk.
„Az a célunk, hogy senki ne maradjon ki a Mostból, használja ki a lehetőségeit, ezáltal hozza ki a lehető legjobbat magából. A Most Generáció egy attitűd, ezért kortól függetlenül mindenki beletartozik, aki nyitott hozzáállással éli az életét, aki kíváncsi az újdonságokra és mer belevágni új dolgokba” – mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, a Telekom új reklámszpotja kapcsán.
Érdekesség, behind the scenes: A filmben egy cameo erejéig felbukkan Rostás Dorina, a Buli Buli c. dallal nemrég berobbant 13 éves YouTube-sztár, valamint Domoszlay ’koloRRR’ Ádámprofi e-sportoló is. Mindketten a Most generáció hiteles képviselői, hiszen mindketten élnek a digitális világ adta lehetőségekkel, és tehetségük, valamint kitartásuk mellett az internet segítségével lettek sikeresek.
A produkció reklámügynöksége a DDB lett, a médiaügynökségi feladatokat a Wavemaker látja el, a PR-munkákkal az Uniomediát bízták meg. A produkciós cég a CineSuper Kft.