Az AdAge egy befektetőknek tartott prezentáción elhangzottakra hivatkozva ír arról, hogy a 2021 közepén záruló pénzügyi év végére újabb 400 millió dollárral kurtítaná meg marketing- és gyártási költségeit.
A lap egyből emlékeztet arra, hogy a vállalat az utóbbi három esztendőben már 750 millió dollárral visszafogta ezeket a kiadásait.
David Taylor elnök-vezérigazgatót idézve arról írnak: noha 2015 óta a P&G hatvan százalékkal csökkentette partnerügynökségei számát, ezen a téren is lépni készülnek, a bázisadat ötödét tűzve célul. Az őket kiszolgáló ügynökségek közötti verseny nyitottabbá tételével amúgy is lejjebb szorítanák az árakat.
Más vezetők közlése szerint a fix díjakkal szemben a projektszemlélet is teret nyerne az óriásvállalat költéseiben,
A cikk arra emlékeztet: a globális költési második, az Unilever is hasonló lépseket tett az elmúlt években.