2020. januártól már nemcsak az Ofotért, de a Vision Express márka kommunikációjáért is az ACG Reklámügynökség felel. A GrandVision által kiírt, három körös, meghívásos tender során a legnagyobb kihívást az jelentette az ügynökség számára, hogy az Ofotérttel való ötéves együttműködés után is képesek legyenek megújulni.
Az ACG Reklámügynökség 2014 óta az Ofotért partnere: a projekten dolgozó kollégák nagyon jól ismerik a márka múltját, értik céljait, és tisztában vannak a fogyasztói igényekkel. Éppen ezért komoly szakmai kihívást jelentett, hogy öt év után is képesek legyenek friss szemmel tekinteni a márkára. Ugyanakkor a tendert kiíró GrandVision számára az volt az egyik fő kritérium, hogy olyan ügynökségi partnert találjon, amely egyszerre tudja kézben tartani az Ofotért és a Vision Express márka kommunikációját, ezzel biztosítva a márka keretrendszerek egymáshoz viszonyított konzisztens kezelését.
„Nagyon fontos számunkra, hogy ügyfeleinkkel hosszú távú együttműködéseket tudjunk kialakítani. Ezért is nagy büszkeség, hogy már öt éve partnerünk az Ofotért, ezt a köteléket most tovább erősíthetjük a tenderen dolgozó kollégáink elkötelezettségének, tehetségének és szorgalmának köszönhetően. Külön öröm az is, hogy mostantól az Ofotért mellett a Vision Express márka kommunikációs ügynökségi feladatait is mi látjuk el” – mondta Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség tulajdonosa és ügyvezető igazgatója.